افزایش ۰۴ / ۳ درصدی شاخص کل

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۷ شهریور ماه، شاخص کل با ۱ هزارو ۸۰۰ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۶۰ هزارو ۹۶۴ واحد رسید.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز،تالار شیشه ای در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۷ شهریورماه،  ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۸ هزارو ۹۴ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۱۰  درصد افزایش یافته است.

شاخص بازار اول با۱ هزارو ۳۹۳  واحد افزایش به رقم ۴۶ هزارو ۷۷۷ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم ۳ هزارو ۱۶۹ واحد افزایش  عدد  ۱۰۹ هزارو ۲۸۷ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با ۰۷ / ۳ درصد و ۳ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در ضمن  تعداد ۱ هزارو ۹۵۱ میلیون سهم در ۲۵۲ هزار و ۴۳۲ دفعه مورد معامله قرار گرفت، و به ترتیب ۴ درصد و ۲۹ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل تجربه کرد.

طی هفته جاری سهام گروه محصولات چوبی با ۶۱ / ۲۱ درصد، بانک ها و موسسات اعتباری با ۲۶ / ۱۰ درصد، مواد و محصولات دارویی با ۸ درصد و محصولات کاغذی با ۴۸ / ۶ درصد بیشترین درصد تغییر در شاخص را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.

 بر این اساس ۸۵ هزار  و ۳۳۳ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۸۵ میلیارد ریال معامله شد که نسبت به هفته قبل  کاهش  (۶ / ۷۶ ) درصدی را نشان می دهد
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.