“افزایش ابر”، “کاهش دما”، “وزش باد”، “بارش باران” و برف /”سرما” کشور را در بر می گیرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در ادامه وقت امروز “پنجشنبه ۲ آبان ماه ۹۲” اعلام شد؛

طی امروز در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و بتدریج از بعدازظهر امروز در در شمال شرق کشور افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد، بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می دهد .

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز “پنجشنبه ۲ آبان ماه ۹۲” اعلام شد،براساس آخرین نقشه های هواشناسی، از روز قبل یک سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و طی امروز در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و بتدریج از بعدازظهر امروز در در شمال شرق کشور افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد، بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ می دهد و این بارش ها بصورت پراکنده تا ظهر فردا در سواحل دریای خزر ادامه می یابد .

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، شدت بارش ها امروز در استان های گیلان و مازندران خواهد بود و همچنین امروز به سبب وزش باد شدید، دریای خزر مواج و طوفانی است.

شایان ذکر است، از اواخر فردا نیز سامانه بارشی دیگری وارد کشور می گردد و سبب ابرناکی و بارش در شمال غرب، غرب، بتدریج سواحل دریای خزر و دامنه های البرز طی روز های شنبه تا دوشنبه خواهد شد.

 گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، قسمتی ابری و در بعدازظهر باد و گرد و خاک و در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۲۱ درجه و در کمترین حالت به ۱۰ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.