افزایش اختیارات مدیران کل برای بخشودگی جرایم مالیاتی اصناف

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: با هدف تسریع امور و کمک به فعالان اقتصادی، اختیارات مدیران کل برای بخشودگی جرایم مالیاتی افزایش یافته است.

افزایش اختیارات مدیران کل برای بخشودگی جرایم مالیاتی اصناف

به گزارش ممتاز نیوز، داوود منظور در نشست صمیمی با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و اتاق بازرگانی گفت: در جهت رفع مشکلات و موانع، بهبود فضای کسب و کار و تسهیل خدمت رسانی به اصناف، جدیدا سامانه برخط صدور گواهی ماده ۱۸۶ راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: وصول مالیات از مشاغل، تابع قانون بودجه نبوده و رویکرد سازمان امور مالیاتی تعامل حداکثری با اصناف و مودیان منضبط است و با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی به دنبال آن هستیم تا اصناف و بازاریان، در کمال رضایتمندی مالیات خویش را پرداخت کنند.

به گفته منظور، امکان استفاده از بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش بدون نیاز به کسب تکلیف از سازمان امور مالیاتی کشور، افزایش مدت تقسیط مالیات عملکردی و ارزش افزوده، به ترتیب تا ۱۸ و ۱۲ ماه از تاریخ برگ قطعی، بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم ماده ۱۶۹ و… از جمله خدمات ویژه سازمان امور مالیاتی کشور است که برای کمک و تسریع امور به اصناف و بازاریان عزیز در شرایط کنونی اقتصادی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.