افزایش اشتغال در بخش مشاغل خانگی

۰۲خردادماه،

اولویت کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در سال ۹۲:

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: کاهش نرخ بیکاری افزایش اشتغال در بخش مشاغل خانگی به همراه رفع موانع ارائه تسهیلات بانکی از اولویت‌های کاری این اداره است.

 
علی ایمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از اولویت‌های کاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سایر دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری کاهش نرخ بیکاری و حفظ اشتغال موجود افزایش اشتغال در بخش مشاغل خانگی و استفاده از نیروی جوان استان و نیز رفع موانع ارائه تسهیلات بانکی به مشاغل خرد و خانگی است.
وی افزود: در ادامه با تاکید بر اینکه راهکار‌ اساسی کاهش نرخ بیکاری در استان افزایش آموزشهای مهارتی برای جوانان و نیز حمایت از صنایع موجود و رفع موانع تولید است تصریح کرد: امیدواریم مسئولان استان با همکاری و تعامل مطلوب نسبت به رفع موانع اشتغال و توسعه صنایع و حمایت از سرمایه‌گذاران در سال جاری بکوشند و بتوانند زمینه کاهش نرخ بیکاری و نیز توسعه اقتصادی استان را بیش از پیش فراهم کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد: در سال قبل استان البرز موفق به ایجاد ۱۲۵ هزار ۴۳۰۰ هزار شغل شد و این در حالی است که سهمیه در نظر گرفته شده برای استان و در سال قبل ۹۲ هزار و ۱۲۱ شغل بود./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.