افزایش تعرفه تلفن ثابت/تغییر بی سر و صدا و شیطنت آمیز تعرفه تماس با مشترکین ایرانسل

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

tci logo.jpg

شرکت‌مخابرات ایران بدون توجه به سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مصوبات کمیسیون تنظیم‌مقررات تعرفه‌های خود را تغییر دارد.
 
به گزارش ایلنا، شرکت مخابرات ایران در یک اقدام قابل تامل تعرفه تلفن ثابت خود را تغییر داد، حتی این شرکت به طور غیر قانونی و بی سر و صدا تعرفه هر دقیقه تماس از تلفن ثابت مخابرات به سمت مشترکین ایرانسل را هم افزایش داده است.
 
براساس این گزارش تعرفه‌های تماس از تلفن ثابت به سمت مشترکین اپراتورهای تلفن همراه صبح امروز بر روی وبسایت شرکت مخابرات ایران (tci.ir) به این شرح تغییر کرده است: تعرفه از تلفن ثابت به مشترکین همراه اول از ۵۱۰ ریال برای تلفن شهری و ۸۶۷ برای تلفن بین شهری به دقیقه‌ای ۶۷۰ ریال به صورت فلت تغییر کرده است.
 
این درحالی است که وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در مصاحبه‌های متعدد هر گونه افزایش تعرفه از سوی مخابرات (ثابت و همراه) را غیرقانونی و ممنوع اعلام کرده بودند.
 
همچنین تعرفه از تلفن ثابت به مشترکین ایرانسل از دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال به دقیقه‌ای ۷۵۰ ریال به طور غیرقانونی افزایش پیدا کرده است.
 
این در حالی است که براساس مصوبه ۲۲ کمیسیون تنظیم مقررات مورخ ۹/۲/۸۶ سقف تعرفه از تلفن ثابت مخابرات به سمت ایرانسل دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال تعیین شده است.
 
همچنین از تلفن ثابت به مشترکین رایتل دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال تعیین شده است که مطابق مصوبه ۱۴۲ کمیسیون تنظیم مقررات مورخ ۲۱/۳/۹۱ سقف تعرفه از تلفن ثابت مخابرات به رایتل هم همین مقدار  تعیین شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.