افزایش حضور مردم پای صندوق‌های رای

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یحیی صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای هر لحظه در حال افزایش است و هرچه زمان می‌گذرد شاهد حضور بیشتر مردم هستیم.

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان فارس بیان کرد: با گذشت زمان کماکان شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای هستیم که به دنبال انجام فریضه انتخابات هستند.

وی گفت: بنا به بخشنامه وزارت کشور و با توجه به استقبال مردمی در سطح این استان زمان برگزاری انتخابات در دو حوزه انتخابی شیراز و آباده، بوانات و خرم بید تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شده است.

صادقی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم فارس در مرحله نخست نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور ۵۳.۵ درصدی خود را به ثبت رساندند به طور یقین در دومین مرحله نیز حضوری چشم‌گیر دارند که گزارش‌ها نیز حضور گسترده‌تری نسبت به مرحله دوم دوره قبل را تایید می‌کند.

وی ادامه داد: تا این لحظه نیز هیچگونه گزارشی مبنی بر تخلف و یا ناآرامی در سطح شعب اخذ رای در سطح دو حوزه انتخابی استان فارس به دست ما نرسیده است.

وی احتمال تمدید مجدد زمان انتخابات را به شرایط شعب وابسته دانست و اضافه کرد: در صورتی که استقبال ادامه داشته باشد احتمال تمدید انتخابات وجود دارد.

جوان آنلاین – آخرین عناوین سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.