افزایش شاخص بورس حباب نیست

۲۹خردادماه،

«سهامداران در شرایط کنونی بورس را با خوش بینی و امیدواری پیگیری می کنند/ هم اکنون شرایط ایده آلی در بورس بوجود آمده و صنایعی مانند صنعت سیمان، پالایشگاهی و پتروشیمی و بانکی از موقعیت خوبی برخوردارند و چشم انداز روشنی دارند.»

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: خوش بینی و امیدواری، بورس را جانی دوباره بخشیده است.

به گزارش Consbank، شهریار شهمیری، در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه سهامداران در شرایط کنونی بورس  را  با خوش بینی و امیدواری پیگیری می کنند اظهار داشت: به نظر می رسد همه در جامعه به دنبال تغییر بودند و نقدینگی به سمت بورس در جریان است.

وی افزود: اهالی تالار شیشه ای معتقدند سیر حرکتی بورس تحت تأثیر خوش بینی های مفرط سرمایه گذاران پیگیری می گردد، اما اینکه در واقعیت این ذهنیات محقق شود یا خیر، به گذشت زمان نیازمند است.

شهمیری با اشاره به معاملات بازار قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا گفت: قراردادهای اتی سکه  نیز هم اکنون در دامنه نوسان منفی زیر یک درصد پیگیری می گردد و پیش بینی معامله‌گران از قیمت سکه تحویل شهریور ماه ۹۲ به یک میلیون و ۲۹۶ هزار تومان افت کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون شرایط ایده آلی در بورس بوجود آمده و صنایعی مانند صنعت سیمان، پالایشگاهی و پتروشیمی و بانکی از موقعیت خوبی برخوردارند و چشم انداز روشنی دارند.

شهمیری خاطر نشان کرد: در بازار نقدی نیز هر سکه  تمام بهار آزادی به قیمت یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان معامله می گردد و هر دلار آمریکا به بهای ۳۴۶۰ تومان رسیده است و این موضوع بیانگر ریزش در بازارهای رقیب است و نشان می دهد بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می تواند بازار سرمایه و بورس باشد.

وی در خاتمه گفت: افزایش شاخص بورس طی روزهای قبل به هیچ وجه حباب نیست و ناشی از شرایط انتظاری مثبت در بین سهامداران است.


سامانه خبری ساخت و ساز کشور | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.