آخرین اخبار قیمت نان – افزایش قیمت نان منتفی شد

افزایش قیمت نان متوقف شد

طبق آخرین اخبار قیمت نان در ایران و مخالفت مجلس با افزایش قیمت نان، طرح افزایش قیمت نان در کمیسیون اقتصادی مجلس و برخی دیگر از کمیسیون‌ها موردبررسی قرارگرفته است و برخی نمایندگان نیز پیشنهاداتی را بری جلوگیری از افزایش قیمت نان مطرح کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مجلس برای متوقف کردن افزایش قیمت نان مصمم است و امیدواریم این مهم با هماهنگی دولت به نتیجه برسد و مشکلاتی که دولت را مجبور به افزایش قیمت نان کرده رفع شود؛ لذا، قرار است درباره افزایش قیمت نان مباحث جدی‌تری میان دولت و مجلس صورت بگیرد تا به یک نتیجه قطعی برسیم اما افزایش قیمت نان فعلاً موضوعیتی ندارد.

موسوی تصریح کرد: البته فعلاً مسئله افزایش قیمت نان منتقی است اما اگر دولت تمایل داشته باشد می توان درباره قیمت نان به یک تصمیم و هماهنگی قطعی رسید.

طبق آخرین اخبار قیمت نان در ایران قرار بود از ابتدای آذر ۹۶ قیمت نان در کشور حداکثر ۱۵ درصد قیمت فعلی افزایش یابد و این رقم ممکن است در برخی از استان‌ها کمتر باشد.

 

افزایش قیمت نان 96

 

به گزارش ممتاز نیوز افزایش قیمت نان تا سقف یاد شده در تهران توسط رئیس اتاق اصناف و در سایر استان‌ها توسط استاندار تعیین می‌شود.

جدول افزایش قیمت نان در سال ۹۶

انواع نان قیمت‌های فعلی هر عدد نان حداکثر قیمت‌های هر عدد نان از اول آذر
سنگگ ۸۰۰ تومان ۹۲۰ تومان
بربری ۸۰۰ تومان ۹۲۰ تومان
تافتون ۴۰۰ تومان ۴۶۰ تومان
لواش ۲۲۰ تومان ۲۵۰ تومان
سایت ممتاز|خبر ممتاز

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.