افزایش ۱۲ میلیونی قیمت مصوب مگان

۱۳م دیماه ،

در آخرین جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو با آزادسازی قیمت مگان موافقت شد که بر این اساس شرکت پارس خودرو قیمت تازه این خودرو را ۵۶ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین کرده است. قیمت قبلی مگان که توسط سازمان حمایت مصوب شده بود ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود که این قیمت پس از آزادسازی حدود ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

با آزادسازی قیمت‌گذاری مگان، شرکت پارس خودرو قیمت تازه این خودرو را با افزایش ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومانی، معادل ۵۶ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین کرد.

به گزارش فارس، در آخرین جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو با آزادسازی قیمت مگان موافقت شد که بر این اساس شرکت پارس خودرو قیمت تازه این خودرو را ۵۶ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین کرده است.

قیمت تازه مگان به نمایندگی‌های فروش محصولات پارس خودرو ابلاغ شده ولی فعلاً برای این خودرو پیش فروشی آغاز نشده است.

قیمت قبلی مگان که توسط سازمان حمایت مصوب شده بود ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود که این قیمت پس از آزادسازی حدود ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت مگان در بازار ۶۱ میلیون تومان بود که با تعیین قیمت تازه کارخانه‌ای آن، قیمت بازار این خودرو به ۶۶ میلیون تومان رسیده است.

بر اساس مصوبه کمیته قیمت‌گذاری خودرو، خودروهای بالای ۴۵ میلیون تومان توسط کارخانه قیمت‌گذاری می‌شوند و در این راستا در جلسه اخیر این کمیته، قیمت‌گذاری مگان آزاد و به شرکت پارس خودرو سپرده شد.


sadkhabar.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. njey:

    آقا تکلیف ما چه میشه. من آذر ماه یه حواله مگان از نمایندگی به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ هزار تومان خریدیم یعنی ۳۵۷۰۰۰۰۰ پول دادم واسه مگان تحویل خرداد ماه .حالا باید ۲۳۰۰۰۰۰۰ تومان دیگه بدم واسه مگان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.