افزایش ۴۹ درصدی در آمدهای پایدار منطقه ۱۰

جلسه کمیته درآمد منطقه ده به ریاست ملک صنیع قائم مقام اداره کل تشخیص وصول درآمد شهرداری تهران و با حضور معاونان اداره کل درآمد و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار شد .

ملک صنیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تشریح دیدگاهها و برنامه های اداره کل درآمد شهرداری تهران و تاکید بر افزایش درآمدهای منطقه افزود: افزایش سقف درآمد نیازمند تلاش و پیگیری است و همگی بایستی با جدیت هر چه تمامتر به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تا پایان سال مالی به اهدف مربوط به  تحقق کامل درآمد ها ی مصوب برسیم .
وی با اشاره به تاثیر مصوبه تخفیف و تقسیط عوارض در افزایش عوارض نقدی ادامه داد : استفاده از ظرفیت ها برای تحقق درآمدهای منطقه با تلاش معاونت شهرسازی منطقه و همکاری نواحی سه گانه و سایر ادارات میسر خواهد شد .
ملک صنیع با تاکید بر اطلاع رسانی بسته تشویقی پرداخت عوارض شهرداری تهران اذعان داشت: تسهیلات تشویقی تا پایان شهریور ماه اعتبار دارد و در این راستا باید اطلاع رسانی لازم از طریق چاپ و توزیع بروشور ،نصب استند و بنر به شهروندان انجام شود .
 وی ضمن ارزیابی مطلوب عملکرد اداره درآمد با اشاره به این که منطقه تلاش خوبی برای وصول بدهی های معوقه داشته خاطر نشان کرد : درآمدهای پایدار منطقه در ۳ ماهه اول سال جاری در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است که با توجه به مطالبات معوقه نیاز به پیگیری بیشتری دارد همچنین اداره درآمد منطقه نسبت به درج قدمت بنای تمامی ساختمانهای منطقه ده تلاش وافر داشته و در زمینه تخلفات ساختمانی شناسایی شده به واسطه گزارش ممیزی مرحله پنجم نیز باید پیگیری نماید ./ل  


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.