افسوس مهدوی‌کیا بعد از پیروزی ۴ گله تیم ملی امید

سرمربی تیم ملی فوتبال امید می‌گوید شاگردانش باید گل‌های بیش‌تری را وارد دروازه نپال می‌کردند.

افسوس مهدوی‌کیا بعد از پیروزی ۴ گله تیم ملی امید

به گزارش ممتاز نیوز، مهدی مهدوی‌کیا بعد از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل نپال در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا اظهار کرد: حس می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم که متاسفانه از این تعداد فقط ۴ گل به ثمر رساندیم. برای بازی اول که بعد از مدت‌ زمان طولانی بازیکنان کنار همدیگر بازی می‌کردند، رضایت داشتم.

او درباره زدن ۴ گل به تیم ملی نپال در این تیم دیدار نیز اظهار کرد: نتیجه خوبی بود. اما باید با گل‌های بیشتری نپال را شکست می‌دادیم. موقعیت‌های گلزنی را به راحتی از دست دادیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعد بهتر از این عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک درباره مصاف ایران با لبنان در دیدار دوم که روز پنج‌شنبه ششم آبان برگزار می‌شود گفت: شناختی از تیم لبنان نداریم. قطعا بازی این تیم را مقابل تاجیکستان را آنالیز خواهیم کرد. در برابر لبنان به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا در گروه B، ظهر امروز در تاجیکستان آغاز شد و تیم ملی ایران و نپال از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه به میدان رفتند که این دیدار با ۴ گل به نفع شاگردان مهدی مهدوی‌کیا تمام شد.

با این پیروزی تیم ملی ایران با سه امتیاز به صورت موقت به رتبه نخست گروه خود صعود کرد. در دیگر بازی این گروه از ساعت ۱۷:۳۰ٰ تاجیکستان و لبنان به میدان می‌روند.

دومین بازی تیم ملی فوتبال امید ایران نیز روز پنج‌شنبه ششم آبان برابر لبنان برگزار خواهد شد و در بازی دوم تاجیکستان با نپال رو به رو خواهد شد.

این مسابقات در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که ۱۱ تیم صدرنشین به همراه «۴ تیم برتر دوم» به همراه ازبکستان (میزبان) در خرداد ۱۴۰۱ در مسابقات نهایی شرکت خواهند کرد.

برنامه بازی‌های باقی مانده تیم ملی امید به این شرح است:

پنج‌شنبه ۶ آبان

لبنان- ایران/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) – استادیوم دوشنبه

یک‌شنبه ۹ آبان

ایران- تاجیکستان/ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت تهران) – استادیوم دوشنبه

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.