افشاگری مترجم رجوی علیه منافقین

وبگردی ۲۰:۳۰ به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، این مترجم زبان عربی که بیش ۳۰ سال را در گروهک تروریستی منافقین گذرانده است، طی اولین اظهاراتش به افشاگری علیه این گروهک تروریستی پرداخت.

وی که به عنوان مترجم عربی ارشد در تشکیلات گروهک تروریستی منافقین فعالیت می کرده و نشریات، اطلاعیه ها، نامه ها، بیانیه ها و سایت گروهک تروریستی منافقین را ترجمه می کرده است، گفت: مدت ۲۰ سال در قرارگاه های مختلف گروهک تروریستی منافقین در عراق فعالیت می کردم و به دلیل نوع کارم از نزدیک شاهد مزدوری و نوکری تمام عیار رجوی و جاسوسی های او و دستگاهش برای دیکتاتور سابق عراق و بعد از سقوط او برای آمریکایی های اشغالگر بودم.

کل سیستم رهبری و اداری رجوی جزیی از ارتش عراق محسوب می شد و طبق اسناد و نامه هایی که ترجمه می کردم و یا گزارش های نزدیکترین افرادش که می خواندم متوجه می شدم که رجوی در ازای این خوش خدمتی ها به صورت روزانه از عراق نفت دریافت می کند که این مقدار در آخرین دیدار سرکرده گروهک تروریستی منافقین با دیکتاتور سابق عراق به دریافت روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت (۳ ملیون بشکه در ماه) به صورت کوپن ارتقا پیدا کرده بود.

تمامی ادعاهای این گروهک تروریستی و دستگاهشان مبنی بر کمک مالی مردم ایران و تمامی ترفندهایشان مبنی بر جمع آوری کمک مالی برای سیمای آزادی دروغی بیشتر نبوده است، بلکه برای لاپوشانی غارت کلان نفت عراق و توجیه هزینه های میلیونی شان است.

وی ادامه داد: من طی سالیان بعد از سقوط رژیم سابق عراق به علت کار ترجمه در بخش امور عراق، از نزدیک شاهد دخالت های سیستماتیک باند رجوی در امور این کشور و جاسوسی هایش علیه مردم و مقاومت عراق به سود نیروهای آمریکایی بودم.

گروهک تروریستی منافقین اقدام به تهیه و ترجمۀ انبوهی بیانیه و نامه و سخنرانی و حتی مصاحبه تقلبی به نام افراد و شیوخ و شخصیت ها و گروه های عراقی و جمعیت ها و تشکل های پوششی با ادعای امضاهای میلیونی بی اساس علیه دولت عراق می کردند.

ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در عراق و تشدید تضادها بین احزاب و گروههای سیاسی عراق بویژه در استان دیالی که پادگان اشرف در آن قرار دارد و تلاش برای جلوگیری از مشارکت آنها در دولت و پارلمان به منظور سقوط دولت عراق از دیگر اقدامات آنها بود.

وی در پایان اضافه کرد: طی دیداری که چند روز بعد از خروجم از لیبرتی با کوپلر نمایندۀ ویژۀ دبیر کل ملل متحد در عراق انجام دادم، ضمن ارائه شرحی از تمام حقایق فوق و نیز وضعیتی که گروهک تروریستی منافقین در کمپ موقت ترانزیت ایجاد کرده اند و به عنوان «اشرف ثانی» در آنجا نیز بساط فعالیت های تشکیلاتی و گروهکی راه انداخته اند، خواستار کمک به آنها برای نجات از چنگال این گروهک از جمله در زمان انجام مصاحبه ها شدم./

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.