افشاگی قدیری ابیانه علیه مشایی

۲۱اردیبهشت،

قدیری ابیانه نامه ای را با چند تصویر از مجسمه های عریان را که به دستور آقای مشایی معاون رئیس جمهور در سال ۱۳۸۶ در نمایشگاه آثار تاریخی ایران در مکزیک به نمایش درآمد به شورای نگهبان ارائه کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از پایگاه اینترنتی شخصی قدیری ابیانه، وی نام زیر را امروز به شورای نگهبان تحویل داد

باسمه تعالی

حضرت آیت الله جنتی دامت برکاته

دبیر محترم شورای محترم نگهبان

با سلام و احترام به پیوست چند تصویر از مجسمه های عریان را که به دستور آقای مشایی معاون رئیس جمهور محترم در سال ۱۳۸۶ در نمایشگاه آثار تاریخی ایران در مکزیک به نمایش درآمد و خود ایشان آن را افتتاح کرده بود را جهت استحضار و درج در پرونده ایشان تقدیم می دارم.

اینجانب هنگام اعزام به مکزیک به عنوان سفیر که مصادف بود با روزهای پایانی نمایشگاه متوجه وجود ده‌ها مجسمه مستهجن در بین آثار ارسالی از ایران شدم و وقتی اصرار کردم که نباید این مجسمه‌ها در نمایشگاه بعدی در مکزیک به نمایش درآید، آقای ملک زاده معاون ایشان از طرف آقای مشایی پیغام دادند که سخت گیری نکنم. بنده با آن مخالفت نمودم. مطلع شدم که شخص آقای مشایی در انتخاب این مجسمه‌ها برای ارسال به مکزیک تصمیم گیری کرده‌اند که نمونه ای از درک و منظور سخیف ایشان از مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی می‌باشد.

از میراث به جای مانده از ایشان در سازمان میراث فرهنگی اینکه در بازدید چند ماه قبل از موزه سنندج ملاحظه کردم که یک طبقه از موزه را به نمایش مجسمه های معاصر تولید غرب اختصاص داده‌اند که شامل دو مرد کاملاً برهنه و چند زن با نیم تنه کاملاً عریان بود و وقتی سبب نمایش آن را جویا شدم گفتند اینها را از تهران فرستاده‌اند تا به نمایش بگذاریم.

همان‌طور که در عکس ها مجسمه های ارسالی ملاحظه می‌فرمایید، یکی از این دو مجسمه که به عنوان آثار تاریخی ایران و سمبل فرهنگ ایرانی و با هزینه های سنگین از بیت‌المال برای نمایش در مکزیک ارسال کرده بودند مربوط می‌شود به معاشقه عریان یک زن و مرد و این در حالی است که پوشش زنان حتی در قبل از اسلام زبانزد خاص و عام است.

ظاهراً از نظر آقایان انحرافی، فقط موی خانم‌ها نیست که مسئله اصلی کشور نیست و این جریان اصولاً با عریانی و وقاحت مخالفتی ندارند و آن را مسئله ای نمی‌دانند.

ضمن پوزش از ارسال بدون سانسور عکس ها مذکور، به پیوست متن شرحی که در رابطه با اقدام مذکور در نمایش مجسمه های مستهجن منتشر کرده‌ام جهت استحضار تقدیم می‌گردد.

مطمئنم که شورای محترم نگهبان آقای مشایی را برای نامزدی ریاست جمهوری رد صلاحیت خواهد کرد ولی از طرفی مطمئن هستم که رئیس محترم جمهوری برای تایید صلاحیت وی پافشاری خواهند نمود. این عکس ها را فرستادم تا در چنین حالتی به ایشان بفرمایید که چگونه است که برای چنین فردی اصرار بر تایید صلاحیت دارند؟! البته این عکس‌ها به رویت رئیس محترم جمهوری رسیده و در جریان آن قرار دارند.

رونوشت جهت استحضار ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری مد ظله العالی

رونوشت جهت استحضار ریاست محترم جمهوری

با احترام           

محمد حسن قدیری ابیانه

این مطلب به نقل از پایگاه اینترنتی دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.