افضل: ثابت کردیم صدرنشینی صبا کاذب است

۳۰م دیماه ،

علی افضل در گفتگو با مهر با اشاره به بازی روز قبل تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل صبا از خود به نمایش گذاشتیم و تلاش کردیم که با پیروزی در این بازی اختلاف خود با صبا را در صدر جدول کاهش دادیم؛ تیم ما بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد و به دنبال کسب نتیجه در بازی‌های آینده است.

وی با اشاره به موقعیت‌های تیم گیتی‌پسند در این مسابقه ادامه داد: تیم ما در این بازی موقعیت‌های بسیاری را به دست آورد اما تنها از ۵ موقعیت استفاده کرد اما با توجه به موقعیت‌های بسیار خود شانس این را داشتیم که تعداد گل‌های خود را دو رقمی کنیم و اگر بازیکنان دقت می‌کردند، گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به شعارهای تماشاگران صبا علیه بازیکنان و کادر فنی این تیم اصفهانی بیان داشت: با پیروزی در این بازی پاسخ شعارهای تماشاگران تیم صبا که در بازی‌های اخیر به ما بی‌احترامی کرده و علیه ما شعار دادند را دادیم.

وی با بیان اینکه صدرنشینی حق تیم گیتی‌پسند است، اضافه کرد: با پیروزی در این بازی ثابت کردیم که صدرنشینی صبا کاذب است و صدرنشینی حق تیم ماست و امیدوارم در آینده به صدر جدول که حق ماست، برسیم.

گیتی‌پسند شب قبل در دیدار با صبای قم با نتیجه ۵ بر دو به پیروزی رسید و صدرنشین لیگ برتر فوتسال را در اصفهان متوقف کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.