افعی سیاه سئات: ویبورا نگرا

در عرض فقط یک ماه پس از قرار گرفتن سئات می برای فروش در بریتانیا، سئات نسخه ویژه این خودرو را با نام سئات می ویبورا نگرا (Mii Vibora Negra) معرفی کرده است که طرفداران پر شوری را به همراه دارد.

seat mii vibora negra 2013

سئات می ویبورا نگرا

در حال حاضر ویبورا نگرا ، که در زبان اسپانیایی به معنی افعی سیاه است و بالاترین نمونه سئات می است، نمایش کاملی از لوازم جانبی موجود برای یک خودروی شخصی را فراهم می کند و البته آغاز یک میزبانی با تجهیزات سفارشی برنامه ریزی شده است. که علاقه مندان زیادی را دارد.

سئات می مقدار زیادی تجهیزات معمولی را در خود جای داده است، اما این نسخه جدید از لوازم جانبی اسپورت یا تیونینگ شده بهره می برد که آن را به سطحی جدید ارتقا داده است و برای همین سئات می ویبورا نگرا بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد و بگونه ای تهاجمی و اسپورت شهری است که برای فروش گذاشته شده است و آن را به FR و مدل کاپرا نزدیک کرده اند. بسته کامل ویبورا نگرا با هر می سازگار است. البته بجز تغییرات ظاهری و اضافه کردن اسپویلر تغییری در موتور و مشخصات فنی این خودرو به چشم نمی خورد. تغییرات و ویژگیهای این افعی گرد و قلمبه را در موارد زیر می توان خلاصه کرد:

* طرح راه راه سیاه دوقلو برای پرده عقب، سقف و درب اتومبیل
*نوارهای سیاه رنگ جانبی
* رینگ های ۱۴ و ۱۵ اینچی آلیاژی سیاه
*پوشش آینه بغل سیاه
* سر دنده مشکی براق
* طرح شطرنجی داشبورد

هریک از موارد فوق را می توان به صورت جداگانه سفارش داد. که البته تمام این تجهیزات شامل ۱۰ درصد تخفیف می شود، که در حدود ۱۶۰ پوند صرفه جویی می شود. کل تجهیزات ویبورا نگرا، با لحاظ کردن مالیات بر ارزش افزوده و هزینه نصب حدود ۱،۶۲۸ با رینگ ۱۴ اینچ و اگر رینگ ۱۵ بخواهید حدود ۱،۷۴۰ پوند برای شما آب می خورد.

مالکوم آلیسون، مدیر خدمات پس از فروش سئات در انگلستان گفت: تجهیزات ویبروا نگرا تمام ویژگی های اسپرت سئات می را به ارمغان می آورد. و امکانات سفارشی اش به زودی به نمایش گذاشته خواهد شد. و این فقط آغاز کار است،ما به دنبال بهترین ها هستیم. وی گفت: یکی از تمایلات ما در اختیار گذاشتن راحت ویبروا نگرا است که آن را به خودرویی مرغوب و اسپرت کوچک شهری در بازار تبدیل کرده است.
متاسفانه بسته ویبروا نگرا فقط در دسترس خریداران آن در انگلستان است. ویبورا نگرا به زودی در جشنواره اتریش در سال ۲۰۱۲ رونمایی می شود که به دوستداران آن فرصت وسوسه انگیز داشتن یک ویبورا نگرا را می دهد. محدوده قیمت سئات می در حدود ۷،۸۴۵ آغاز می شود و مدل S آن یا همان ویبورا نگرا در حدود ۹،۵۰۰ پوند برای خریداران تمام می شود.

سید علیرضا سیادتی

سایر خودروهای اروپایی ۲۰۲۴ سئات کامپکت شهری

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.