اقدام عجیب پایگاه اینترنتی ریاست جمهوری بالافاصله بعد از تنفیذ + تصویر

فروردین ۱۴۰۳

دقایقی پس از برگزاری مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری دکتر حسن روحانی، پایگاه اینترنتی رسمی ریاست جمهوری‌اسلامی ایران با جایگزینی تصویر دکتر روحانی به جای تصویر احمدی‌نژاد در صفحه آغازین پایگاه اینترنتی، رنگ و بویی تازه گرفت.

 
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران دقایقی پس از برگزاری مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری دکتر حسن روحانی، پایگاه اینترنتی رسمی ریاست جمهوری‌اسلامی ایران با جایگزینی تصویر دکتر روحانی به جای تصویر احمدی‌نژاد در صفحه آغازین پایگاه اینترنتی، رنگ و بویی تازه گرفت.

این در حالی است که از میان زبان‌های موجود در ذیل صفحه اول این پایگاه اینترنتی، تنها زبان فارسی فعال است که شاید کلیک روی آن، بهترین پاسخ برای غیر فعال شدن سایر زبان‌های تعبیه شده باشد.

با ورود به بخش فارسی پایگاه اینترنتی ریاست جمهوری‌ با مجموعه‌ای از خبرها دکتر روحانی روبه‌رو خواهیم شد که با نکته عجیبی همراه است و آن هم چیزی نیست، جز زدودن نام و خبرها مرتبط با محمود احمدی‌نژاد، ریاست جمهور دوره نهم و دهم!

 

این ماجرای عجیب زمانی رنگ و بوی خاص‌تری به خود خواهد گرفت که بدانیم بایگانی (آرشیو) پایگاه اینترنتی هم از دسترس خارج شده تا حتی یافتن کوچک‌ترین نشانه‌ای از  احمدی نژاد  ممکن نباشد.

 

 

گفتنی است،‌ هنوز همه عوامل قبلی پایگاه اینترنتی ریاست جمهوری بر سر کار می باشند و  فعلا تغییری در این زمینه صورت نگرفته است!

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.