اکبرحیدری: مسئولیت انتخاب ملی پوشان بر عهده رسول خادم و کادر فنی است

‘علی اکبر حیدری’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای نقد و بررسی نحوه انتخاب ملی پوشان کشتی کشورمان باید به این نکته توجه داشت که مسوولیت هر نتیجه ای بر عهده مدیر فنی تیم های ملی است و وی به هیچ عنوان اعتبار خود را به سادگی به خطر نمی اندازد.

وی با اشاره به واکنش برخی از اهالی کشتی به نحوه انتخاب ملی پوشان ادامه داد: مطمئنا کسی می تواند به نحوه انتخاب ملی پوشان انتقاد کند که بطور شبانه روزی بر سطح آمادگی جسمی و روانی آنان واقف باشد. طبیعتا هیچکس به جز اعضای کادر فنی که بطور مداوم در کنار اردونشینان هستند و در تورنمنت های مختلف داخلی و خارجی، عملکرد آنان را زیر نظر دارند نمی تواند ملی پوشان را انتخاب کند.

پیشکسوت کشتی کشورمان تصریح کرد: قصد حمایت غیر منطقی از فرد یا افراد خاصی را ندارم، ولی اکثر منتقدانی که نحوه انتخاب ملی پوشان المپیکی را نادرست و غیرعادلانه می دانند، از بسیاری از اتفاقات اردو بی خبرند و خیلی از مسایل ریز و جزیی تمرینات را نمی دانند.

حیدری در خاتمه اظهار داشت: هیچ مسئول و مربی حاضر به خطر انداختن آبرو و اعتبار کاری خود نیست و مطمئنا باشید نفراتی که هم اکنون به دوبنده تیم ملی رسیده اند، جزو آماده ترین های اردوی تیم ملی به حساب می آیند.

البته این بدان معنا نیست که افراد خط خورده از ترکیب، کشتی گیران آماده و خوبی نیستند، بلکه این افراد نیز باید با حضور در اردو در کنار ملی پوشان تمرین کنند و در اجرای برنامه های آماده سازی مسافران المپیکی مثبت واقع شوند.

ورزشی. ** ۹۱۶۲ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۴۳۱۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.