التهاب بازار طلا و ارز فروکش کرد.

در حالی که رییس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش التهاب بازار طلا،‌ ارز و سکه خبر می‌دهد، قیمت دلار امروز ۲۵۴۵ تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹۳۷ هزار تومان است.

 

به گزارش ایسنا قیمت سکه طرح جدید امروز ۹۳۶ هزار تومان، نیم سکه ۴۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۳۷ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۳۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

این در حالی است که دیروز قیمت دلار در حدود ۲۶۰۰ تومان و سکه در مرز یک میلیون تومان قرار گرفته بود.

هر اونس طلای جهانی ۱۷۳۲ دلار

همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۵ هزار و ۳۵۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۸ عیار ‌۴۱۳ هزار تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۷۳۲ دلار قیمت دارد.

کاهش قیمت در بازار ارز نسبت به روز گذشته

در حالی که دیروز قیمت هر دلار تا مرز ۲۶۰۰ تومان پیشروی کرده بود، امروز قیمت هر دلار ۲۵۴۵ تومان و هر یورو ۳۲۱۰ تومان است. البته قیمت پوند تا لحظه مخابره خبر اعلام نشده بود.

محمد کشتی‌آرای – رییس اتحادیه طلا و جواهر، در گفت‌وگو با ایسنا درباره روند قیمت‌ها در بازار ارز،‌ طلا و سکه گفت: امروز التهاب بازار نسبت به روز قبل کاهش یافته و قیمت‌ها نسبت به روز قبل از آرامش بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: قیمت طلا و دلار از عصر دیروز با توجه به اتفاقاتی که تجربه کرده، کاهش یافته و فاصله بین قیمت واقعی و بازار از بین رفته است.

کشتی‌آرای در پایان با تاکید بر اینکه عرضه و تقاضای ارز تعیین کننده اصلی قیمت‌هاست، بیان کرد: زمانی که ارز در بازار عرضه شود، طبیعتا قیمت‌ها کاهش می‌یابد و در غیر این صورت با کاهش عرضه ارز شاهد افزایش قیمت هستیم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.