ال‌جی مهم‌ترین مشکل آیفون ۱۵!

به‌نظر می‌رسد نمایشگرهای تولیدشده توسط ال‌جی مشکلاتی دارند که می‌تواند عرضه اولیه آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس را بسیار محدود کند.

ال‌جی مهم‌ترین مشکل آیفون ۱۵!

به گزارش ممتاز نیوز، طبق گزارشی جدید، موجودی آیفون ۱۵ پرو و به‌ویژه آیفون ۱۵ پرو مکس در زمان عرضه اولیه در ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه) احتمالاً بسیار محدود خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این موضوع به‌خاطر مشکلات تولید نمایشگر توسط ال‌جی دیسپلی باشد.

طبق این گزارش، مشکلات نمایشگرها به فرایند جدید تولید آن‌ها مربوط می‌شود؛ فرایندی که اندازه حاشیه‌های اطراف آن را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این همان مشکلی باشد که اپل در گذشته برای برخی مدل‌های اپل واچ با آن مواجه شده بود.

طبق گزارش اخیر، نمایشگر تولیدی ال‌جی برای آیفون ۱۵ پرو و به‌ویژه مدل پرو مکس، در تست‌های قابلیت اطمینان شکست خورده است. در آزمایش‌ها، نمایشگر تولیدی به پوسته فلزی چسبیده و ذوب شده. درحال‌حاضر اپل مشغول بهبود طراحی نمایشگرهای تولیدی ال‌جی است تا تست‌ها را با موفقیت پشت‌سر بگذارند.

همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون ۱۵ پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.

گزارش دیگری به این موضوع اشاره کرده بود که اپل احتمالاً عرضه این دو مدل را به تعویق می‌اندازد، اما گزارش اخیر چنین موضوعی را رد می‌کند و می‌گوید اپل به‌جای چنین کاری، عرضه اولیه محدود را انتخاب کرده است.

باید منتظر ماند و دید این رویکرد می‌تواند تأثیری روی فروش کلی گوشی‌های آینده اپل داشته باشد یا خیر. شاید کوپرتینویی‌ها با این استراتژی بتوانند فروش مدل‌های استاندارد و پلاس آیفون ۱۵ را افزایش دهند.

انتهای پیام/


پلاس
تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.