الخلیفی: لطفا به قرارداد آنچلوتی احترام بگذارید!

۲۴اردیبهشت،

ناصر الخلیفی در گفت‌و‌گو با روزنامه فرانسوی «اکیپ»، تمایل رئال مادرید به جذب کارلو آنچلوتی برای فصل آینده را تأیید کرد. وی با توجه به تمایل رئال برای جذب سرمربی ایتالیایی به جای ژوزه مورینیو اظهار داشت: چند روز پیش، خوزه آنگل سانچز، مدیر رئال مادرید با من تماس گرفت تا با آنچلوتی صحبت کند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: من به او گفتم اگر می‌خواهید کارلو را به خدمت بگیرید، بگذارید به شما یادآوری کنم که هنوز یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده است. بنابراین لطفا به این قرارداد و به ما احترام بگذارید. ما به همه باشگاه‌ ها احترام می‌گذاریم و همین انتظار را از آنها داریم. در حال حاضر باشگاه ما به بزرگی رئال نیست اما دلیلی ندارد که استحقاق احترام را نداشته باشیم.

الخلیفی ادامه داد: سانچز عذرخواهی کرد و گفت فکر می‌کرد قرارداد کارلو در پایان فصل به پایان می‌رسد. من به او گفتم اشتباه می‌کند و هنوز یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده است. وی به من گفت این مسئله را در نظر خواهد گرفت اما ما می‌خواهیم آنچلوتی بماند.

آنچلوتی روز یکشنبه اولین قهرمانی PSG را در ۱۹ سال برای این تیم به دست آورد. وی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل المپیک لیون و قهرمانی تیمش، اظهار داشت: PSG به پیروزی ادامه می‌دهد و من هم همینطور… اکنون و در جشن قهرمانی زمان صحبت دربارهٔ آینده من نیست. در پایان فصل با باشگاه صحبت می‌کنم.

الخلیفی تأیید کرد که دیوید بکام می‌تواند همکاری خود را با قهرمان فرانسه ادامه دهد و گفت: دیوید بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او بسیار حرفه‌ای و همکار بزرگی است. ما دوست داریم او با ما بماند اما این به تصمیم خودش بستگی دارد. او اینجا خوشحال است؛ من دیروز با او صحبت کردم و به نظر می‌رسد او از ماندن در باشگاه استقبال می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.