امارات میزبان گردهمایی امسال ITU است!

اتحادیه جهانی مخابرات قصد دارد تا گردهمایی اتحادیه جهانی مخابرات ITU را در ماه اکتبر ۲۰۱۲ در دبی برگزار کند. این رویداد بزرگ بین­المللی که توسط دولت امارات میزبانی می‌شود، فرصتی است برای جمع شدن تمام وزراء، نمایندگان دولت و مدیران صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) تا در مورد روند و گرایش‌های فعلی و آتی این بخش با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند.

به گزارش طیف، سخنرانی‌هایی کلیدی و چندین میزگرد در مورد موضوعات مختلف از جمله مدیریت و نوآوری در حوزه ICT، چگونگی عرضه گسترده­ تر خدمات باند وسیع، کاربری­های هوشمند، فناوری‌های آینده مخابراتی و سایر مسایل مربوط به حوزه ICT در گردهمایی اتحادیه جهانی مخابرات ITU امسال برگزار می­شود.
حمدون توره، دبیرکل ITU در این خصوص اظهار داشت: «آشنایی با فناوری‌های جدید و روندهای تغییر و تحول در این صنعت تازه آغاز شده است. ما قصد داریم به همه کشورها کمک کنیم تا از تأثیرات، فرصت‌ها و چالش‌هایی که این فناوری‌ها در پیش دارند آگاه‌ شوند.»
وی در ادامه افزود: «مهمتر از همه اینکه ما قصد داریم تضمین کنیم که اکوسیستم جدید ICT که در حال توسعه است، اکوسیستمی ایمن، باز، انعطاف‌پذیر و بی‌طرف است. من معتقدم که همایش امسال یک فرصت مناسب برای دستیابی به این اهداف خواهد بود.»
تاکنون مشارکت مدیران ارشد شرکت­های مطرح مخابراتی نظیر مدیرعامل آلکاتل لوسنت، مدیرعامل du، مدیرعامل اتصالات، مدیرعامل مؤسسه تحقیقاتی Kaspersky، مدیرعامل Q–Tel، مدیرعامل SES و مدیرعامل تلکام ایتالیا؛ قطعی شده است. این همایش در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ اکتبر سالجاری برابر با ۲۳ تا ۲۷ مهرماه برگزار خواهد شد.

در مراسم اختتامیه گردهمایی اتحادیه جهانی مخابرات ITU در سال ۲۰۱۱ که واگذاری میزبانی بزرگ‌ترین رویداد ITU به شهر دبی اعلام گردید، الغندی رییس رگولاتوری امارات، اظهار داشت: «انتخاب دبی به عنوان میزبان ITU World Summit 2012 و موقعیت ممتاز و جهانی امارات به عنوان دروازه و هاب اصلی۳ قاره اروپا، آسیا و افریقا، فرصتی است تا رهبران ICT جهان را برای کمک به رشد این صنعت گرد هم آورد.»

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.