امتحانی برای تپل ها

برترین مجله اینترنتی ایران

 

۱٫  از بین این ۴ پیراهن کدام را انتخاب می‌کنید؟

گزینه الف :

سرمه‌ای رنگ مناسبی برای شماست اما لطفا گول نخورید. این لباس راه راه‌های افقی دارد و آدم‌های لاغر را تپل نشان می‌دهد، اصلا لباس لاغرهاست. پس صرف داشتن یک رنگ مناسب لباستان را انتخاب نکنید، عناصر دیگری هم مهم هستند.

گزینه ب :

لباسی با طرح نسبتا ساده و   گل‌های ریز. به‌نظر می‌رسد لباس مناسبی باشد نه؟ اما نیست! افرادی‌که شکم دارند، نباید لباس‌هایی مثل این مدل را انتخاب کنند چون کمربند روی این مدل‌ها شکم آنها را بیشتر نشان می‌دهد. اگر قرار شد لباسی با کمربند انتخاب کنید، بهتر است کمربند آن به‌جای روی شکم زیر قفسه سینه قرار گرفته باشد و از زیر قفسه سینه به پایین حالت شل و افتاده داشته باشد.

گزینه ج :

این لباس ترکیب رنگ زیبایی دارد. خیلی شاد و بهاره است. فقط یک مشکل کوچک دارد. لباس‌هایی با طرح‌های بزرگ و شلوغ برای تپل‌ها خیلی مناسب نیست. بهتر است سراغ طرح‌های ساده‌تر بروید. درنهایت اگر خواستید حواس بقیه را از چاقی‌تان پرت کنید، می‌توانید از یک گردنبند خیره‌کننده استفاده کنید تا توجه‌ها را به‌خودش معطوف کند.

گزینه د :

به دوستانی که این گزینه را انتخاب کرده بودند، تبریک می‌گوییم! لباس پارچه‌ای شق و رق ندارد و درعین‌حال راه راه‌های عمودی دارد.


۲٫  از بین این ۴ پیراهن کدام را حذف  می‌کنید؟

گزینه الف :

چاق‌ها نباید سراغ لباس‌های چین‌دار بروند، برعکس باید از لباس‌های ساده استفاده کنند اما این گزینه استثناست! رنگ صورتی تیره و وجود چین روی قسمت‌های بالایی لباس حواس بیننده را از شکم و پهلوها پرت خواهد کرد. بهتر از این چه می‌خواهید؟ لباستان با شما همدست است!

گزینه ب :

چاق‌ها نباید سراغ لباس‌های طرح‌دار بروند اما درعین‌حال نباید این گزینه را هم رد کنند! این گزینه هم استثناست.  طرح‌های روی لباس ریز و کوچک هستند. اگر طرح روی لباستان مثلا گل‌های رنگارنگ، درشت و روشن است، آن لباس را از کمدتان به چمدان منتقل کنید اما این مدل با رنگ تیره و مدل پلنگی شما را متناسب نشان می‌دهد.

گزینه ج :

چاق‌ها نباید سراغ لباس‌های گشاد با رنگ‌های روشن بروند. این گزینه استثنا نیست! دقیقا همان گزینه‌ای است که باید رد شود! لباس مناسب، لباسی است که نه خیلی چسبان باشد و نه خیلی آزاد. بهترین حالت این است که لباس  ۲ تا ۳ سانتی‌متر از پوست فاصله داشته باشد اما این پیراهن حد استاندارد ما را رد کرده و خودش با دست خودش از گردونه خارج می‌شود.

گزینه د:

چاق‌ها نباید سراغ طیف‌های روشن بروند اما خب، طبیعی است که این گزینه هم استثنا باشد! چون طرح یقه کت بالاتنه را کشیده‌تر نشان می‌دهد و نوع پارچه هم حالت افتاده دارد و با پوشیدنش لاغرتر به‌نظر خواهید آمد.


۳.  از بین این ۴ لباس کدام را حذف  می‌کنید؟

گزینه الف :

این گزینه را رد نکنید. از هر رنگی تیره‌ترین آن را انتخاب کنید. این قرمز تیره اندام شما را متناسب‌ نشان می‌دهد؛ به‌خصوص اینکه قسمت پایین آن بلند و آزاد است که باعث می‌شود بالاتنه‌تان بلندتر به‌نظر برسد و شکم و پهلوها پوشانده شود.

گزینه ب :

چین‌های روی قفسه سینه و رنگ صورتی‌روشن برای خانم‌هایی که اضافه‌‌وزن دارند کاربرد چندانی ندارد و آینه تمام‌نمای چاقی آنها خواهد شد. در ضمن یقه این شومیز برای گردن‌های کوتاه مناسب نیست به‌خصوص اگر گردن چاقی دارید، سراغ این سبک یقه‌ها نروید. این لباس تنها به‌کار افرادی می‌آید که بالاتنه آنها نسبت به پایین تنه‌شان کوچک‌تر است. پس این گزینه‌ای است که باید آن را کنار بگذارید.

گزینه ج :

این گزینه را رد نکنید. تمام چیزهایی که درباره  شلوارهای مناسب برای چاق‌ها گفتیم درباره این شلوار صدق می‌کند. ترجیحا یک شومیز تیره برای ست‌کردن با آن انتخاب کنید تا هرچه زیباتر به‌نظر برسید. یشمی سیر، رنگ خوبی است.

گزینه د :

این گزینه را رد نکنید. اگر چاق هستید از انتخاب شلوارهای فاق‌بلند خودداری کنید به‌خصوص اگر پهلو دارید زیرا اینگونه از شلوارها شکم و پهلویتان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. سراغ شلوارهای برمودا یا شلوارهایی که تا روی قوزک پا هستند هم نروید چون قدتان را کوتاه‌تر نشان می‌دهد و قاعدتا چاق‌تر به‌نظر می‌رسید. این شلوار راسته با رنگ تیره و فاق مناسب دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.


۴ . کدام یک از این دو  ست  لباس را  انتخاب می کنید؟

گزینه الف :

ممکن است این پیراهن در نگاه اول خیلی چشمتان را نگیرد چون نه مدل زیبایی دارد و نه رنگی خیره کننده اما وقتی بپوشید نظرتان عوض خواهد شد؛ به‌خصوص با رنگ تیره‌اش شما را لاغرتر نشان می‌دهد.
 
یک شلوار تیره و راسته برایتان بسیار مناسب خواهد بود. برای انتخاب شلوار مناسب می‌توانید از مدل‌های راسته استفاده کنید. اگر جنس شلوارتان شل و افتاده باشد هم برای این فصل مناسب خواهد بود. فقط یادتان باشد هر کاری می‌کنید، بکنید اما دور شلوارهای دم‌پا گشاد را خط قرمز بکشید.

گزینه ب :

آدم‌هایی که اضافه‌وزن دارند، نباید خیلی سراغ رنگ‌های روشن بروند به‌خصوص آنهایی که بالا تنه بزرگی دارند، نباید سراغ بلوزها و پیراهن‌های طرح‌دار، مثل پیراهن ست ۲ بروند. برعکس هرچه لباس ساده‌تر باشد و در آن از یک رنگ استفاده شده باشد، آنها را لاغرتر نشان خواهد داد.

شلوار ست ۲نیز افرادی‌که پایین‌تنه چاق دارند را چاق‌تر نشان می‌دهد. چون کرم، رنگ روشنی است و خاصیت رنگ‌های روشن چاق‌تر نشان‌دادن است. پس اگر ست یک را انتخاب کردید، انتخاب‌تان درست است!


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.