امروز آخرین فرصت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲

ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ که از روز یکشنبه ۲۸ خرداد آغاز شده بود، امروز یکشنبه ۴ تیر ماه پایان می یابد.

امروز آخرین فرصت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲

به گزارش ممتاز نیوز، متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در فرصت باقیمانده در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند.

همچنین متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کنند.

زمان انتخاب رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دانشگاه اطلاع‌رسانی شده و آن دسته از متقاضیانی که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند از روز یکشنبه ۲۸ خرداد فرصت داشتند به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آنها با آزمون است در روز جمعه سوم شهریور برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور توصیهه کرده که متقاضیان ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/


پلاس
علمی و دانستنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.