امروز با جنگ نرم با مدیریت امریکا مواجهیم (۱)

به گزارش ایرنا از بیروت، دبیرکل حزب الله لبنان عصر چهارشنبه طی سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی فرزندان شهدا در موسسه شهید در ضاحیه جنوبی بیروت، گفت: هنگامی که از خانواده های شهدا سخن می گوییم، از نسل هایی سخن گفته ایم که دوشادوش یکدیگر در مقاومت جنگیده و در یک زمان و مکان به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: ما در این مراسم در خدمت خانواده هایی هستیم که چند جگرگوشه خود را در این راه تقدیم کرده اند و سووال ما هم اکنون این است که چرا برادران یکی پس از دیگری به قافله شهدا پیوستند؟

دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه پیروان پیامبران اینگونه به سوی شهادت می روند، ادامه داد: در این روز ما یاد این شهدای سرفراز را گرامی می داریم و همچنین یاد اولین روزهای مقاومت که تعداد ما بسیار اندک بود و غریبانه متهم به دیوانگی می شدیم.

وی افزود: این شهدا دانستند که تکلیفشان این است که با دشمن اسراییلی خود که سرزمینشان

را اشغال و به اهل و دیارشان تعدی کرده، بجنگند و صادقانه روی به ادای این تکلیف آوردند.

سید نصرالله گفت: فرهنگی که این شهدا را تربیت کرده است، فرهنگ خانواده های آنها نیز بوده و خواهد بود.

وی اظهار داشت: اکنون برخی تحلیل کرده و می گویند حزب الله در چالش افتاده و وضع بسیار سختی دارد؛ من می گویم که این افراد بر اساس امیال و حالات درونی خود فکر می کنند.

دبیرکل حزب الله گفت: مقاومت ۳۰ سال است که با مشکلات و چالش های فراوان روبه رو بوده و جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ بهترین دلیل بر این امر است.

سیدحسن نصرالله گفت: در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان، برخی فکر می کردند که مقاومت نفس های آخر خود را می‌زند، درحالی که مقاومت از پیروزی سخن می گفت.

وی افزود: به کلیه کسانی که به راه مقاومت ادامه می دهند و به کلیه کسانی که به سخنانم توجه دارند، می گویم که به رغم کلیه جانفشانی ها، ایمان به خدا، به ما قدرت و صبر داد.

ادامه دارد…..

خاورم**۲۰۲۴**۱۰۳۰**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۲۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.