امسال با قوت بیشتر برای برگزاری جشنواره فیلم کودک آمده ایم

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: امسال با قوت بیشتر برای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان به میدان آمده ایم.

محمد بیک با اشاره به اینکه امسال برخلاف سال گذشته با قوت تمام برای برگزاری جشنواره آمده ایم، بیان داشت: در سال جاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با در دست گیری برنامه های جنبی جشنواره سعی کرده ایم تا با تمام قوت اقدام به اجرای برنامه ها کنیم.

وی ادامه داد: امید داریم در این جشنواره مفاهیمی که کودک نیاز دارد برآورده شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افزود: صرفا قصد جشنواره فیلم کودک و نوجوان نمایش فیلم نیست، بلکه قصد داریم آنچه که در آینده شخصیتی کودک و نوجوان قرار است صورت بپذیرد را محقق  سیر زندگیش را بر این مبنا برنامه ریزی کنیم.

وی وظیفه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان را برگزاری برنامه های جنبی دانست و در این ارتباط اظهار داشت: سازمان فرهنگی تفریحی تقریبا تمام برنامه ها ی جنبی جشنواره را بر عهده دارد که در نمونه می توان به برنامه جشنواره بادبادکها اشاره کرد.

بیک یادآورشد: در طول برگزاری این جشنواره تمام سالنهای سازمان فرهنگی تفریحی جشنواره در اختیار ستاد برگزاری قرار دارد.

کودکان و نوجوانان بهترین قاضیان برای انتخاب فیلم هستند

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: برای انتخاب فیلمهای جشنواره، بهترین قاضی برای داوری نوجوانان هستند.

اصغر آذربایجانی در حاشیه نخستین جلسه داروان نوجوان در سالن سینمای استاد فرشچیان با اشاره به اینکه انتخاب داوران نوجوان یک کار عاقلانه است، اظهار داشت: بهترین کار است که برای انتخاب فیلمهای جشنواره از قشر نوجوان به عنوان داور استفاده می کنید که به نظر من این قشر می توانند بهترین قاضیان انتخاب فیلم رده سنی خود باشند.

وی ادامه داد: از خصوصیات جشنواره بیست و ششم حضور این رویداد در اصفهان شهر گنبدهای فیروزه ای است که امیدواریم این روند در سالهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

مدیرروابط عمومی شهرداری اصفهان با اذعان بر اینکه قصد داریم تا دبیرخانه جشنواره در اصفهان دائمی شود، افزود: در صدد برآمیدم تا با کمک بنیاد سینمایی فارابی دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان به صورت دائم کار خود را ادامه دهد.

وی در بخش پایانی صحبت خود یادآور شد: در برنامه ریزی که انجام شده بنا داریم تا در سالهای آتی جشنواره از اساتید و هنرمندان اصفهانی در آموزش و بحث فیلم سازی استفاده شود.
 


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.