امضای خانواده هاشمی رفسنجانی در مجلس

۵ م دیماه ،

تنها به شخصی که نامش در جلسه علنی برده شده است فرصت پاسخگویی داده می گردد و شخص آیت الله هاشمی باید درخواست فرصت برای پاسخگویی کند.

ممتازنیوز: عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه محمد هاشمی طی نامه ای تاکید کرده است: تنها به شخصی که نامش در جلسه علنی برده شده است فرصت پاسخگویی داده می گردد و شخص آیت الله هاشمی باید درخواست فرصت برای پاسخگویی کند.

یک منبع آگاه با بیان اینکه نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به نطق حمید رسایی که در آن به  اتهامات مهدی هاشمی اشاره کرده بود به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی رسیده است گفت: این نامه به امضای تمام اعضای خانواده هاشمی رسیده و طبق قانون باید در اولین فرصت یعنی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ششم دی ماه قرائت شود.

این منبع آگاه افزود: پیش از این محمد هاشمی رئیس دفتر آیت الله هاشمی در نامه ای به هیات رئیسه مجلس خواستار فرصتی برای پاسخگویی به اتهاماتی که نماینده مردم تهران در نطق خود به مهدی هاشمی زده بود شد که عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی نامه ای در پاسخ به نامه محمد هاشمی گفته بود که تنها به شخصی که اسم آن در جلسه علنی برده شده است فرصت پاسخگویی داده می گردد و شخص خود آقای هاشمی باید درخواست فرصت برای پاسخگویی کند.

به گزارش مهر، حمید رسایی نماینده مردم تهران در نطق پیش از دستور خود اتهاماتی را در خصوص مهدی هاشمی بیان کرد و همچنین انتقاداتی را نیز نسبت به نحوه آزادی وی با وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی بیان داشت. 

خبرگزاری مهر


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.