امیدوارم مشکل اسنایدر خیلی زود حل شود

۰۶م آذر ،

   آندره آ استراماچونی مربی جوان اینتر امیدوار است تا مشکل به وجود آمده بر سر تمدید قرارداد وسلی اسنایدر هرچه زودتر حل شود.

 این درحالی است که بروز اختلاف برسر تمدید قرارداد اسنایدر با اینتر میان این ستاره هلندی و مارکو برانکا، یکی از مدیران اینتر سبب شده تا نام این ستاره باتجربه در لیست مسافران پارما قرار نگیرد؛چرا که اسنایدر هنوز با سران اینتر برسر تمدید قراردادش با کاهش مبلغ دستمزد به توافق نرسیده است.

 این درحالی است که برانکا به این ستاره هلندی اولتیماتوم داده که تازمانی که شرایط موجود در قرارداد جدید را نپذیرد، شانس حضور در ترکیب نرآتزوری را نخواهد داشت و دراین میان استراماچونی، هیزم این آتش را بیشتر نکرده است.

به گزارش گل، استراماچونی در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« طبیعتا من امیدوارم که این مشکل در زودترین زمان ممکن حل شود من هر روز هم با وسلی صحبت می کنم و هم با رئیس باشگاه. پس کاملا در جریان شرایط موجود هستم. فکر می کنم که این مشکل ساده تر از چیزی است که سایرین فکر می کنند. سران باشگاه در طول تابستان تصمیم گرفتند تا در مسیر شفاف تری حرکت کنند و اصول خاصی را در سیاست های نقل و انتقالات به کار بگیرند.»

 این مربی جوان ادامه داد:« من به عنوان یک بازیکن و یک انسان  احترام زیادی برای وسلی اسنایدر قائلم ولی در حال حاضر جایگاه من به عنوان مربی باید بدین ترتیب باشد که به خاطر منافع باشگاه او را به پارما نبرم. با گفتن این نکته، باید یادآوری کنم که ما درحالی به پارما می رویم که بازیکنان بزرگی را در اختیار داریم.»

 اختلافات موجود میان وسلی اسنایدر و باشگاه اینتر سبب شده تا این ستاره هلندی تصمیم به جدایی از سن سیرو در بازار نقل و انتقالات زمستانی بگیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.