امیدواری سیدصالحی به شکست الجزیره امارات

۰۵م اسفند ،

مهاجم تراکتورسازی تبریز در مورد بازی پیش روی این تیم با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نسبت به بازی‌های لیگ برتر متفاوت است و تیم‌های برتر هر کشور در لیگ قهرمان شرکت می‌کنند و قدم محکم برداشتن خیلی مهم است و ان شاء‌الله خدا کمک‌مان کند و با دعای خیر مردم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

به گزارش ایسنا ، سیدصالحی دربارهٔ شناختشان از تیم الجزیره گفت: الجزیره همیشه جزو تیم‌های بالای جدول امارات بوده است و بازیکنان خارجی خوبی داشته است. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار خواهیم کرد تا دست پر از میدان مسابقه خارج شویم.

مهاجم تیم تراکتورسازی در مورد کیفیت زمین چمن استادیوم یادگار امام (ره) اظهار کرد: وضعیت چمین استادیوم یادگار امام (ره) تبریز نسبت به قبل خوب شده است ولی هنوز به شرایط ایده آلی که مردم تبریز لیاقتش را دارند نرسیده است.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که قولی به هواداران برای گلزنی به الجزیره می دهد یا خیر، بیان کرد: اول از همه چیز تمام تلاشم را می کنم تا برای تراکتورسازی مثمرثمر باشم و مهم پیروزی تراکتورسازی است نه گل زدن من و بازیکنان تمام تلاششان را خواهند کرد تا مثل بازی‌های قبل بدرخشیم و با عنایت پروردگار سه امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم تراکتورسازی تبریز خطاب به هواداران تیم تراکتوسازی گفت: از هوادارانمان درخواست می کنم مثل قبل به استادیوم بیایند و با جان و دل تیم را مورد حمایت قرار دهند، ما با حمایت آن‌ها انگیزه بیشتری می‌گیریم.

سیدصالحی درمورد این که آیا به صعود از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فکر می کنند یا خیر؟ گفت: ما بازی به بازی جلو خواهیم رفت ولی تمامی اعضای تیم تلاش خواهند کرد تا از گروهمان صعود کرده و هوادارانمان را خوشحال کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.