امین زندگانی:زندگی در شرایط محمدرضا گلزار ترسناک است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

زندگی در شهرت و شرایط محمدرضا گلزار راحت نبوده و بسیار خطرناک است.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، بخش مهمان این هفته برنامه سینمایی “هفت” با حضور امین زندگانی بازیگر فیلم سینمایی “اختاپوس” مزین شد.
امین زندگانی در ابتدای برنامه در خصوص فیلم سینمایی اختاپوس گفت: این فیلم در جشنواره سال گذشته کودک و نوجوان فیلم برگزیده انتخاب شد.
وی در خصوص قبول خود برای ایفای نقش در این اثر عنوان کرد: بعد از مطالعه فیلمنامه، احساس کردم هنر بازیگری در این اثر دیده می شود و چون در بیشتر فیلم ها نقش مثبت دارم با پیشنهاد خود نقش عجوزه را انتخاب کردم و خوشبختانه بدلیل پرداخت بالای آن نقش را به خوبی ایفا کردم.
زندگانی ادامه داد: متفاوت بودن و پرهیز از تکرار، از دغدغه های بازیگری ام است و برای همین ایفای این نقش را پذیرفتم.
وی تصریح کرد: اختاپوس این امکان را برای من ایجاد کرد تا وارد مرحله دیگری از بازیگری شوم ولی هر چه که در بازیگری دارم از کار در صحنه تئاتر است.
زندگانی در خصوص تئاتر افزود: تئاتر پرورش گاه خوبی برای بازیگر است با نگاه به اساتید عرصه بازیگری متوجه می‌شویم که همه آنها از این پشتوانه برخوردار بودند اما در حال حاضر ورودی بازیگر از صحنه تئاتر و تلویزیون به سینما محدود شده و این جای تاسف دارد.
وی در خصوص شهرت عنوان کرد: شهرت ترسناک است زندگی در شهرت راحت نیست و هنگامی که بحث در خصوص دستمزد محمدرضا گلزار پیش آمد من این مسئله که زندگی در شرایط گلزار تا چه میزان جذاب و هزینه خواهد داشت را مطرح کردم که کسی پاسخگو نبود و تفکری ایجاد کرد که دستمزد بالای افراد مشهور، دریافت مادی آنها برای زندگی نکردنشان است.
زندگانی در خصوص باندبازی در حوزه بازیگری اظهار داشت: سلایق یا عدم سلیقه مانع از پیشرفت بازیگران می شود و به طور کلی افراد سینما به مانند جمعی شده اند که اسلحه هایمان را در مقابل یکدیگر گرفته ایم.
زندگانی در این خصوص ادامه داد: ما شرایط نفس کشیدن را بسته ایم،‌ تولیدات سینمایی بالا نرفته و با مشکل اکران روبرو شده ایم و مسئولان به جای حمایت از محصول سینمایی آن محصول را می‌کوبند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.