«امپراتوری نفرین شده» در شبکه مستند

جام جم آنلاین: مستند جدید و جذاب « امپراتوری نفرین شده » با هدف کشف رازهای سفرهای دریایی ، شنبه ، ۱۷ تیرماه به روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.

 «امپراتوری نفرین شده» روایت گر سفرهای دریایی به نقاط مخوف اقیانوس هاست و حوادثی که در طی قرن های مختلف برای کشتی ها و مسافرانش رخ داده است.

این مستند سعی دارد نگاهی داشته باشد به حقیقتی که در پی باورهای مردم از دریاست و علت اصلی مرگ در دل آب ها و مناطق دریایی خاص را بررسی می کند و حوادث دریایی را چون هجوم راهزن ها ، توفان ها ، بمباران های هوایی و …. را بر سرنوشت سفرهای دریایی به تصویر می کشد.

علاقمندان می توانند این مستند را امروز (شنبه ۱۷ تیرماه)، ساعت ۲۳ و به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه مستند سیما ببینند.

ایده‌های جدید «با مستند» همراه می شوند     

مجموعه «بامستند»  به تهیه کنندگی سید محمد میرکانی با هدف به تصویر کشیدن موضوعات متنوع و جذاب از فیلمسازان جوان از امروز (شنبه) ، ۱۷ تیرماه ، به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
 
این مجموعه  که برای جذب استعدادها و ایده‌های مستندسازان در عرصه‌ی مستندسازی طراحی شده است در موضوعات مختلف سی دقیقه ای و توسط کارگردانان متفاوت تولید شده و به مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… با نگاه مستند گونه خواهد پرداخت و شامل موضوعات جدید در حوزه مستندسازی ایران می شود که علاقمندان  و مستندسازان جوان به شبکه مستند ارائه داده‌اند. 

قسمت اول این مجموعه تحت عنوان « گیمرها » شنبه ، ۱۷ تیر ، ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما به روی آنتن می رود و به موضوع بازی های رایانه ای و تاثیر آن بر جوانان ایرانی با نگاهی متفاوت خواهد پرداخت.

گفتنی است «با مستند» هر روز ساعت ۲۱:۳۰ و به مدت ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه مستند سیما خواهد رفت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.