امکان نصب برنامه در آیفون از خارج اپل استور رسمی شد

نصب خارج از استور برنامه‌ها به آیفون می‌آید.

امکان نصب برنامه در آیفون از خارج اپل استور رسمی شد

به گزارش ممتاز نیوز، اپل به‌صورت رسمی تأیید کرد که با فشار اتحادیه‌ی اروپا قصد دارد بارگیری جانبی اپلیکیشن‌ها را در آیفون امکان‌پذیر کند.

اکوسیستم اپلیکیشن‌های آیفون با بزرگ‌ترین تغییر از زمان راه‌اندازی فروشگاه آنلاین اپ استور در سال ۲۰۰۸ مواجه می‌شود. اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن تأیید شایعه‌ها اعلام کرد که به‌دلیل فشار اتحادیه‌ی اروپا و قانون بازارهای دیجیتال (DMA) قصد دارد تغییراتی در اپ استور اعمال کند.

آن‌طور که اپل می‌گوید، سیاست‌های جدید این شرکت صرفا برای توسعه‌دهندگانی اعمال می‌شود که نرم‌افزارهای گوشی آیفون را در اتحادیه‌ی اروپا منتشر می‌کنند.اکوسیستم اپلیکیشن‌های آیفون با بزرگ‌ترین تغییر از زمان راه‌اندازی فروشگاه آنلاین اپ استور در سال ۲۰۰۸ مواجه می‌شود. اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن تأیید شایعه‌ها اعلام کرد که به‌دلیل فشار اتحادیه‌ی اروپا و قانون بازارهای دیجیتال (DMA) قصد دارد تغییراتی در اپ استور اعمال کند.

آن‌طور که اپل می‌گوید، سیاست‌های جدید این شرکت صرفا برای توسعه‌دهندگانی اعمال می‌شود که نرم‌افزارهای گوشی آیفون را در اتحادیه‌ی اروپا منتشر می‌کنند.

اپل در بیانیه‌ی جدیدش، فروشگاه‌های متفرقه را «بازارگاه‌های اپلیکیشن جایگزین» خطاب می‌کند. به گفته‌ی اپل، کاربران در اروپا پس از نصب iOS 17.4 می‌توانند اپلیکیشن فروشگاه مدنظر را از وب‌سایت رسمی آن فروشگاه دانلود کنند. این فروشگاه‌ها برای فعال‌شدن در آیفون باید از لایه‌های امنیتی اپل رد شوند و پس از دانلود، باید مجوز نصب اپلیکیشن را به آن‌ها بدهید. پس از تأیید مجوز فروشگاه و نصب روی دستگاه، می‌توانید هرآنچه را که می‌خواهید، ازطریق آن دانلود کنید؛ حتی اپلیکیشن‌هایی که ناقض قوانین اپ استور هستند. حتی می‌توانید یکی از این فروشگاه‌های متفرقه را به‌عنوان فروشگاه پیش‌فرض به جای اپ استور انتخاب کنید.

انتهای پیام/


پلاس
دیجیتال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.