امیدی به مدال ندارم برای کسب تجربه می روم

۰۲م آذر ،

ناامیدی آماده ترین اعزامی به مسابقات تیراندازی اهداف پروازی هند؛

مسعود عزیزیان تیرانداز اهداف پروازی کشورمان در خصوص مسابقات آسیایی هند گفت: در مسابقات هند شانسی برای کسب مدال ندارم تنها برای کسب تجربه در این مسابقات حضور دارم.

مسعود عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تمرینات و برگزاری اردوها خوب نیست تاکنون با مشکل کمبود فشنگ روبرو بوده ایم و اکثر تمرینها به سبب همین مشکل لغو شد با توجه به سیاست فدراسیون در برابر اهداف پروازی و نداشت شرایط مساعد به مقام گرفتن در این مسابقات امیدی ندارم و تنها برای کسب تجربه و ملاحظه ی عملکرد تیراندازان کشورهای دیگر در رقابت ها حضور دارم.

وی افزود: تمام تمریناتی که برای آمادگی مسابقات آسیایی هند برگزار شد و هیچ یک از فاکتورها با شرایط واقعی مسابقات هماهنگ نبود به طوری که روز قبل تنها ۵۰۰ فشنگ خارجی و مرغوب برای تمرین در ۳ روز آینده در اختیار ما قرار دادند تا با نوع فشنگ های مسابقات هند تا مدتی آشنایی پیدا کنم اما این مدت کافی نیست و گمان نمی کنم این کار پیامد مثبتی در پی داشته باشد.

عزیزیان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در آینده برنامه های راهبردی تاثیر گزاری برای اهداف پروازی تبین شود تا برای حضور درمسابقات آسیایی و جهانی با دید بازتری به نتایج فکر کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.