امیرحسین رستمی در «عملیات مهد کودک» حضور خواهد داشت

امیرحسین رستمی در «عملیات مهد کودک» حضور خواهد داشتفیلم‌برداری از اواخر تیر آغاز خواهد شد
امیرحسین رستمی در «عملیات مهد کودک» حضور خواهد داشت
تاریخ درج : ۲۱ تیر
سرفصل : سینمای ایران   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : امیرحسین رستمی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رویا شریف پیوست.

به گزارش سینمانگار، امیرحسین رستمی به «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رویا شریف پیوست.

امیر حسین رستمی سال۷۷ با بازی در سریال «هزاران ستاره» ساخته رامبد جوان کارش را آغاز کرده و تا کنون چندین مجموعه‌های تلویزیونی  (از جمله مرد هزار چهره، شمس‌العماره، وضعیت سفید، نون و ریحون، سه پنج دو و قلب یخی)، فیلم ویدیویی و فیلم سینمایی که از مهترین آنها می‌توان «بوسیدن روی ماه»، «یک عاشقانه ساده»، «زنان ونوسی مردان مریخی» و «سورپرایز» اشاره کرد را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

همچنین اصغر کردبچه، علی اسکندری، مجید مختارپور به عنوان بازیگر و حسن سلیمانی به عنوان فیلم‌بردار به این پروژه ملحق شده‌اند.

پیشتر حضور علیرضا خمسه، شمسی فضل‌اللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت و بهنوش بختیاری، نفیسه قدرتی، آفاق بهشتی، زینب علیخانی و ژاکلین آواره برای نقش آفرینی در این فیلم قطعی شده بود.

«عملیات مهد کودک» فیلمی فانتزی در ژانر کودک بوده و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می زنند. بخش‌هایی از این فیلم به صورت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تولید خواهد شد.

فیلم‌برداری «عملیات مهد کودک» از اواخر تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.