امیرخانی، سلحشور، عجمی و جباری در اکو/ شجاعی طباطبایی بستری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نمایشگاه بزرگ بسم‌الله با ارایه برترین آثار خط و نقاشی‌خط اساتید خوشنویسی ایران در گالری اکو برگزار می‌شود.

خوشنویسان شاخص ایران، از ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه جاری با یکصد و بیست تابلوی خط شکسته، ثلث، نستعلیق، معلی، نسخ، کوفی، خط نقاشی را هر یک به سبک و شیوه‌ خود، در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

این نمایشگاه که دربرگیرنده‌ آثار استادانی چون غلامحسین امیرخانی، محمد سلحشور، حمید عجمی، نصراله افجه‌ای، کرمعلی شیرازی، صداقت جباری، محمدسعید جزایری، احمد عبدالرضایی، علیرضا اسکندری، احمد آریامنش، احمد پیله‌چی، عسگر محمدی تبار، علی تن، حسن آهنگران، مهدی سدیفی، علی فخاری، احد پورسبزه کار، مهدی فلاح و… است تا هفتم مهرماه سال‌جاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ (به‌جز  شنبه‌ها) در محل نگارخانه‌ دیپلماتیک مؤسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان موحد دانش (اقدسیه) کوچه ناز، پلاک ۱۰ برای بازدید عموم علاقمندان، دایر است.

۲۵ شهریور، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره تجسمی کودکان

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی تجسمی کودک و نوجوان۲۵ شهریور اعلام شد. تاکنون بیش از ۱۳۰۰ اثر در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی به دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان رسیده است.

۹۷۰ کودک و نوجوان تاکنون بیش از ۱۳۰۰ اثر نقاشی و خوشنویسی به دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان ارسال کرده‌اند. دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان ۲۶ مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد و کودکان و نوجوانان می‌توانند تا ۲۵ شهریور ماه آثار خود را در دو رشته نقاشی و خوشنویسی از طریق سایت جشنواره به نشانی www.koodakart.ir ارسال کنند.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و در سه گروه سنی ۶ تا ۸ سال ، ۹ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال مهرماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره در رشته نقاشی با موضوع‌های طبیعت بی‌جان ایرانی، پنجره اتاق من، شهر رویایی من، پروانه‌ها و گل‌ها، سیمرغ، مترسک، کشتی نوح ، ابراهیم در آتش، حضرت سلیمان و هدهد، حضرت یونس در شکم ماهی و در رشته خوشنویسی با موضوع آزاد برگزار می‌شود که در رشته خوشنویسی برای گروه‌های سنی ۶ تا ۸ و ۹ تا ۱۱ سال خط تحریری و برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال خط درشت در نظر گرفته شده است.

کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال می‌توانند آثار خود را در قطع A4 و با فرمت JPG تا ۲۵ شهریورماه به سایت جشنواره به نشانی www.koodakart.ir ارسال کنند.

پس از پایان مهلت ارسال آثار هیات انتخاب جشنواره با بررسی آثار کودکان ونوجوانان منتخب را برای حضور در جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان انتخاب می کنند و کودکان و نوجوانان پذیرفته شده در جشنواره به صورت کارگاهی با یکدیگر رقابت می کنند.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

عیادت سرپرست مرکز هنرهای تجسمی ازسید مسعود شجاعی طباطبایی

سرپرست مرکز هنرهای تجسمی و مسوولان هنرهای تجسمی از سیدمسعود شجاعی طباطبایی جانباز و هنرمند کاریکاتوریست در بیمارستان عیادت کردند.

اصغر امیرنیا؛ سرپرست مرکز هنرهای تجسمی، علی تن؛ معاون مرکز، عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و مجید فروغی؛ مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی ازسید مسعود شجاعی طباطبایی؛ کاریکاتوریست، رییس خانه کاریکاتور ایران و دبیر دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور که در بیمارستان بستری است  عیادت کردند.

سرپرست مرکز هنرهای تجسمی در عیادت از شجاعی طباطبایی جویای وضعیت این هنرمند شد وآمادگی مرکز را برای رفع مشکلات درمانی اعلام و برای این هنرمند جانباز آرزوی بهبودی و سلامت کرد. شجاعی طباطبایی؛ هنرمند کاریکاتوریست و رییس خانه کاریکاتور ایران است که دبیری دهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور ایران را بر عهده دارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.