امیرعباس تقی پور مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات میشود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گزینه نهایی مدیریت روابط‌عمومی وزارتخانه مشخص شده و احتمالاً وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب کند.
 
احتمال دارد امیرعباس تقی‌‌پور به زودی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب می‌شود.
 
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه تلکام در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به این‌که طی چند هفته قبل نام گزینه‌های مختلفی برای تصدی روابط‌عمومی وزارتخانه مطرح بود، اظهار داشت: گزینه نهایی مدیریت روابط‌عمومی وزارتخانه مشخص شده و احتمالاً وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب کند.
به گزارش ایلنا، امیرعباس تقی‌پور از فعالان حوزه ارتباطات، مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات و عضو هیأت مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران است.
تقی‌پور مشاور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، دبیری هشت دوره همایش روابط‌عمومی الکترونیک، عضویت در شورای سیاست‌گذاری پنج دوره همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات و… را در کارنامه خود دارد.
امیرعباس تقی‌پور در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص انتصاب به سمت مدیریت روابط‌عمومی وزارت ارتباطات گفت: اجازه دهید خبرها مربوط به انتصابات از طریق روابط‌عمومی وزارتخانه منتشر شود. ترجیح می‌دهم فعلاً در این خصوص صحبتی نکنم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.