امیرعبداللهیان: دولت جدید ایران به حمایت از مقاومت توجه و تاکید دارد

«عبدالله صفی الدین» نماینده جنبش حزب الله لبنان در جمهوری اسلامی ایران با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک به ملت و دولت لبنان به مناسبت تشکیل دولت جدید در این کشور، ابراز امیدواری نمود، هرچه زودتر مشکلات مردم این کشور حل گردد و آمال و آرزوهای مردم لبنان تحقق یابد.

امیر عبداللهیان تصریح کرد، دولت جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر رئیسی به حمایت از مقاومت توجه و تاکید دارد.

وزیر امور خارجه همچنین مقاومت عزتمندانه مردم لبنان در برابر دشمن صهیونیستی و تکفیری را مایه عزت و سربلندی همه ملت های منطقه و آزادیخواهان دانست .

امیر عبداللهیان بر گسترش هرچه بیشتر مناسبات بین ملت و دولت لبنان و جمهوری اسلامی ایران  تاکید نمود و برای تامین نیازهای لبنان در زمینه‌های مختلف توسط جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرد.

«عبدالله صفی الدین» نماینده جنبش حزب الله لبنان در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار انتخاب امیر عبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

نماینده جنبش حزب الله لبنان افزود، مردم این کشور قدردان جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از لبنان در زمان سختی ها  هستند.

عبدالله صفی الدین همچنین از جمهوری اسلامی ایران بواسطه فروش سوخت مورد نیاز مردم لبنان تشکر و قدر دانی نمود.

نماینده جنبش حزب الله لبنان اظهار امیدواری کرد، جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها  مراحل  رشد و شکوفایی را طی نماید و توسعه یابد .

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.