امیر قلعه نویی محروم شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اعلام کرد.دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال از هفته نهم لیگ برتر که روز ۲۱ شهریور در اصفهان برگزار شد تخلفاتی صورت گرفت که کمیته انضباطی به شرح زیر آرا خود را صادر کرد.

۱- امیر قلعه نویی -سرمربی استقلال به سبب اعتراض مکرر به داور به یک جلسه محرومیت و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

۲- کریم بوستانی -مربی استقلال به خاطر اعتراض به داور که منجر به اخراج وی نیز شد به یک جلسه محرومیت و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

۳- محمد مهدی نظری -بازیکن تیم استقلال به سبب تخلف رفتار زننده و غیر ورزشی به توبیخ کتبی و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

۴- باشگاه استقلال تهران به سبب اعتراض تماشاگران و شکستن و پرتاب صندلی به داخل زمین مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

۵- سینا عشوری -بازیکن تیم ذوب آهن به سبب تخلف رفتار غیر ورزشی به دوجلسه محرومیت و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

۶- باشگاه ذوب آهن به سبب تخلف تماشاگران و پرتاب بطری آب به داخل زمین به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.

همچنین کمیته انضباطی از آندارنیک تیموریان بازیکن تیم استقلال به سبب رفتار شایسته و خویشتن داری از وی تشکر و قدردانی کرد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.