انتخاب شبکه برتر رادیویی

جام جم آنلاین: معاون صدای رسانه ملی افزود: آنچه که در سال ۹۱ برای رادیو مهم است و باعث می‌شود تا به افزایش و تعداد مخاطبان و رضایت مندی آنها منجر شود مقوله« انتخاب شبکه برتر یا شبکه‌های برتر» با توجه به شاخصه‌های تعیین شده است که در دستور کار سال ۹۱ رادیو قرار دارد و در سال ۹۲ هم در کنار انتخاب شبکه برتر، انتخاب واحد برتر را خواهیم داشت.

 به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا، معاون صدای رسانه ملی با حضور در مراسم تقدیر از بانوان برگزیده رادیو که به همت امور زنان معاونت صدا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و قرائت ترجمه فارسی بخشهایی از دعاهای صحیفه نفیس سجادیه به مناسبت سالروز تولد چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، در خصوص اهمیت نکات مطرح گردیده در قرائت ذکر شده اظهار کرد: صحیفه سجادیه به عنوان اخت القرآن مطرح و امید است فرازهای نورانی آن نصب العین امور زندگی و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی ما واقع شوند.

صوفی در جمع بانوان حاضر در نشست درباره نقش واهمیت زن در جامعه تصریح کرد: زن به عنوان مکمل خلقت آفرینش است و اگر او نبود آفرینشی صورت نمی‌گرفت و نظام خلقت دارای نظم، انضباط و استمرار نبود و بدون وجود وی احیایی صورت نمی‌گرفت و در نتیجه زن به عنوان همسر، مادر و زن به عنوان عنصر زیبای خلقت و همچنین به عنوان یک پدیده موثر در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش ویژه، برجسته و والایی را بر عهده دارد.

معاون صدا در خصوص نقش ویژه بانوان در رسانه ملی به خصوص رادیو عنوان کرد: خوشبختانه رادیو از بخشهای مهم رسانه ملی است که ظرفیت و استعدادهای بانوان را بخوبی شناخته و متناسب با استعداد، توانمندی و ظرفیت آنها در جاهای مختلف از نقش تأثیرگذارشان استفاده می‌کند و بهترین و بیشترین کارها را در جای جای رادیو زنان انجام می‌دهند چه در بخشهای تولید و انتشار پیام و در بخشهای پشتیبانی و چه در ردههای مختلف مدیریت و  برنامه ریزی و دیگر نقش‌های تأثیرگذار.

وی تصریح کرد:بیش از ۴۲ درصد از همکاران رادیو را بانوان تشکیل می‌دهند که رقم خوب و قابل توجهی است و رشد شکوفایی و رونق در فعالیت‌های رادیویی مرهون زحمات آنها هم است.

صوفی عنوان کرد: بیش از ۱۵ درصد از مدیران رادیو بانوان هستند و شایسته است که این رقم به حداقل
 ۴۰ درصد اضافه شود و تحقق این امر دارای دو وجه است یکی تلاش، کوشش و نمایش توانی بانوان که توسط خودشان و به مقدار بیشتر از حال حاضر باید انجام شود و وجه دوم دیده شدن این تلاش‌ها توسط مدیران آنها است که نتیجه آن رسیدن به هدف است و این در مقابل توانایی بانوان رادیو رقم بالایی نیست.

معاون صدا سال ۹۱ را برای رادیو سال مهم و حساسی برشمرد و در این باره گفت: دهه جدیدی را در رادیو آغاز کرده ایم و برای آن هدف‌گذاری شده و مهم ترین هدف آن است که رادیو نقش ویژه تری را در سبد کالای مصرف رسانه‌ای مردم داشته باشد پس باید برای معرفی رادیو و افزایش مخاطب آن تلاش کنیم و برنامه‌های ما به جذب مخاطب و افزایش رضایت مندی در آنها بینجامد و باید برنامه‌های رادیو دارای بعد نوآوری، ابتکار و خلاقیت باشند.

صوفی سال ۹۱ را برای رادیو سال ایده‌های نو و تحول در محتوا بر شمرد و تصریح کرد: برای امسال رادیو برنامه ریزی‌های مفصلی را تدارک دیده ایم که از جمله آنها می‌توان به افرایش تعداد شبکه‌های آن اشاره کرد و افتتاح رادیو تابستانه از جمله این فعالیت‌ها است که فرصتی است تا استعدادهای کارکنان رادیو شکوفاتر و توانایی آنها افزایش یابد و فرصت افزایش کار را برای همکاران ایجاد کند.

صوفی افزود: آنچه که در سال ۹۱ برای رادیو مهم است و باعث می‌شود تا به افزایش و تعداد مخاطبان و
 رضایت مندی آنها منجر شود مقوله« انتخاب شبکه برتر یا شبکه‌های برتر» با توجه به شاخصه‌های تعیین شده است که در دستور کار سال ۹۱ رادیو قرار دارد و در سال ۹۲ هم در کنار انتخاب شبکه برتر، انتخاب واحد برتر را خواهیم داشت.

معاون صدا فضای کاری رادیو را با توجه به داشتن مولفه‌هایی چون دوستی و محبت، نظم و انضباط کم نظیر توصیف کرد و بر محور‌هایی چون رعایت اخلاق خرفه‌ای در کار، رعایت و اجرای رفتار سازمانی، سعی در بهبود کیفیت و ارتقاء برنامه‌ها و رعایت اصول حرفه‌ای سازمانی و اداری و برپایی امر به معروف ونهی از منکر تأکید کرد.

در پایان مراسم نیز از بانوان برگزیده رادیو در رشته‌های مختلف تقدیر صورت گرفت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.