انتشار آلبوم «سکوت خیس» به تاخیر خورد

۲۴م اسفند ،

قاسم افشار

قاسم افشار

موسیقی ایرانیان – نداسیجانی: انتشار یافتن آلبوم تازه قاسم افشارخواننده بنام و با سابقهٔ موسیقی پاپ ایران با عنوان «سکوت خیس» که قرار بر این بود تا پایان سال ۹۱ وارد بازار موسیقی کشور شود، به تاخیر خورد.

افشار که پس از هشت سال دوری از موسیقی، تصمیم داشت «سکوت خیس» خود را برای دوستدارانش عیدی دهد، در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان دربارهٔ دلایل تاخیر در انتشار یافتن این اثر گفت: «متاسفانه در سال جاری نتوانستیم آلبوم «سکوت خیس» را منتشر کنیم و سبب آن هم اذیت و آزاری شرکتی است که این آلبوم را در دست دارد. تمام کارهای این آلبوم آماده است و مشکلی هم برای انتشار یافتن وجود ندارد حتی برای چاپ هم رفته است اما خود ما هم نمی‌دانیم چرا شرکت «تصویر سبز» اینقدر ما را اذیت می‌کند و این کار را منتشر نمی‌کند؛ حتی نمی‌توانیم مسئولان را پیدا کنیم تا بدانیم کار در چه مرحله‌ای است.»

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: «متاسفانه خبر بدی تازها به گوشم رسیده است و شنیده‌ام یکی از کار‌هایم را می‌خواهند در اینترنت بگذارند. حالا چه کسی دارد این کار را می‌کند نمی‌دانم ولی در هرصورت این موضوع دارد اتفاق می‌افتد. این مجموعه به غیر از من دست ۴-۵نفر دیگر نیز قرار دارد. همچنین عواملی که دراین آلبوم همکاری داشتند حال نمی‌دانم از چه کانالی این اتفاق می‌افتد.»

شایان ذکر است که آلبوم «سکوت خیس» شامل ۱۰ قطعه است که ترانه‌های آن را بابک صحرایی، مریم اسدی، پگاه موسوی، رومینا تجلی، داریوش شهریاری و افشین مغراضی سروده‌اند. همچنین آهنگسازی و تنظیم این آلبوم را هنرمندانی چون تورج شعبانی، محمدرضا چراغعلی، پوریا حیدری، امیر عباس حسن‌زاده، امین قباد، میلاد اکبری، بهرنگ قدرتی، بهروز علیاری و افشین مغراضی به عهده داشته‌اند.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.