انتشار آمار شکایات خودرویی

انتشار آمار شکایات خودرویی

انتشار آمار شکایات خودرویی

ممتازنیوز: شهروندان کلان شهرهای تهران، فارس و اصفهان رکورددار بیشترین شکایات شهروندان ایرانی از کیفیت خودروهای داخلی هستند.

طبق آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از پراکندگی جغرافیایی شکایات خودرویی به سرانجام رسیده در سال ۱۳۹۰، بیشترین حجم شکایات خودرویی شهروندان ایرانی در این سال مربوط به تهرانی‌ها با ۲۹٫۸ درصد فراوانی کل شکایات بوده است.
پس از تهرانی‌ها اما شهروندان استان فارس با ۷٫۱ درصد فراوانی شکایات بیشترین شکایات خودرویی کشور را روانه خودروسازان و سازمان‌های نظارتی کرده‌اند. شهروندان کلانشهر اصفهان نیز با اختصاص ۶٫۸ درصد از فراوانی کل شکایات رتبه سوم بیشترین شاکیان کیفیت خودروهای داخلی را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.
اما پس از این استان‌ها، شهروندان خوزستانی با شش درصد فراوانی کل شکایات در رتبه چهارم قرار دارند. شهروندان استان البرز نیز ۴٫۴ درصد و شهروندان مازندرانی ۴٫۲ درصد فراوانی کل شکایات خودرویی کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
در مقابل اما کمترین میزان شکایات خودرویی کشور در سال گذشته مربوط به شهروندان ایلامی با تنها ۰٫۴ درصد فراوانی کل شکایات خودرویی سال گذشته بوده است. پس از آن شهروندان هرمزگانی با ۰٫۵ درصد و شهروندان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی با ۰٫۷ درصد فراوانی کل شکایات، کمترین حجم شکایات خودرویی را در سال گذشته روانه خودروسازان و سازمان‌های نظارتی کرده‌اند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.