انتشار تصاویر غیر اخلاقی دختر جوان با هدف کلاهبرداری

۰۵خردادماه،

رییس پلیس فتا گلستان از شناسایی عامل انتشار یافتن تصاویر غیر اخلاقی در اینترنت خبرداد و گفت : متهم انگیزه خود را از این کار اغفال دختران جوان و کلاهبرداری از آنها عنوان کرده است .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رجبلی گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی ، کارشناسان در یکی از شبکه های اجتماعی فردی را که اقدام به انتشار یافتن تصاویر مستهجن و مبتذل می کرد شناسایی کرده و موضوع را برای رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.  
وی در تشریح این خبر اذعان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد مدیر صفحه مذکور با ایجاد گروهی در یکی از شبکه های اجتماعی و انتشار یافتن تصاویر مبتذل با هدف عضوگیری از بین خانمها و اغفال آنان قصد کلاهبرداری از طعمه های خود را دارد.  
رییس پلیس فتا استان گلستان افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی ، نهایتاً متهم شناسایی و پس از عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد، وی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود ولی پس از بازجویی علمی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را کلاهبرداری و اخاذی از آنها عنوان کرد.  
سرهنگ رجبلی در خاتمه به آن دسته از مدیران وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند اخطار داد که برخورد پلیس با این گونه هنجارشکنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود./ز 
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.