انتشار جزئیات آیفون ۶ اپل

۱۳م اسفند ، خبرگزاری‌ها- این گوشی هوشمند همراه با نمایشگر لمسی ۴٫۶ اینچی وارد بازار می‌شود که این نمایشگر تا لبه گوشی کشیده شده است.

در دنیای امروز که دستگاه‌های الکترونیکی بزرگ‌ و بزرگتر می‌شوند، “مارتین هاجک”(Martin Hajek) مشخصه‌های مدل مفهومی آیفون ۶ یا همان گوشی هوشمند بعدی اپل را معرفی کرده که اندکی نسبت به مدل کنونی بزرگتر است.

به گزارش فارس به نقل از تاپ‌اسکیپ، این طور که پیش‌بینی شده است این گوشی هوشمند همراه با نمایشگر لمسی ۴٫۶ اینچی وارد بازار می‌شود که این نمایشگر تا لبه گوشی کشیده شده است.

بدنه این گوشی هوشمند از جنس آلومینیوم یک‌تکه به رنگ‌های مشکی و نقره‌ای ساخته شده است که بر زیبایی آن می‌افزاید.

شرکت اپل در تمام محصولات قبلی خود از کلید سخت‌افزاری Home استفاده می‌کرد اما این طور که گفته شده است این محصول تازه کلید یاد شده را نخواهد داشت. البته باید توجه داشت که شایعه برای حذف این کلید در مورد مدل قبلی آیفون ۶ هم انتشار یافته بود.

شکل ظاهری این گوشی هوشمند شبیه به Galaxy S III سامسونگ است و از نظر ظاهری می‌توان آن را رقیبی برای محصولات سامسونگ دانست.

نمایشگر آیفون ۶ نسبت به گوشی هوشمند آیفون ۵ طول بیشتری ندارد و در مقابل از پهنا اندکی بیشتر شده است و نماشگر تا لبه خارجی گوشی ادامه پیدا کرده است. این اتفاق سبب خواهد شد تا علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای لذت بیشتری از این محصول ببرند و تماشای تصاویر ویدیویی در آن آسان‌تر باشد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.