انتشار دو کتاب در حوزه فیلم آموزشی توسط دبیرخانه جشنواره فیلم رشد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

سینما پرس-گروه سینما/ همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای علمی، آموزشی و تربیتی رشد،دبیرخانه این جشنواره دوجلد کتاب در خصوص آموزش فیلم و استفاده از فیلم و ویدیوی دیجیتال در کلاس درس را آماده و iبه زیور چاپ آراسته است.

به گزارش تفسیری سینما پرس iبه نقل از ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، کتاب «آموزش فیلم ( فیلم در مدرسه iبه عنوان واحد درسی )» که توسط پروفسور دراگان میلین کویچ فیمون نگاشته شده است، مطالبی مانند: چگونه فیلم نگاه کنیم، ضرورت iبه کارگیری فیلم در مدرسه، تجزیه و تحلیل فیلم و مطالب متنوع دیگر را درگرفته است.

نویسنده این کتاب هم زمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم رشد یک کارگاه آموزشی دراین خصوص و با محوریت فیلم آموزشی را در تهران برگزار خواهد نمود. این کتاب توسط مهرناز بویر ترجمه و iبه وسیله انتشار یافتنات مدرسه انتشار یافته است.

کتاب «استفاده از فیلم و ویدیوی دیجیتال در کلاس درس(راهنمایی برای معلمان)» نیز همزمان با برگزاری جشنواره چهل و دوم فیلم رشد iبه چاپ رسیده و خواننندگان و مخاطبان را با مطالبی باموضوعات ذیل آشنا می نماید: سواد رسانه، چرا از رسانه در آموزش استفاده می گردد، انواع چند رسانه ای ها و برنامه های کاربردی در کلاس درس، فیلم سازس در کلاس درس، فیلم برای فعالیت و ارتقا لغت خاص و . . .

این کتاب توسط دکتر زهره عابدی کرجی بان وهیوا اسدپور تالیف شده است و دکتر حمیدرضا کفاش نظارت علمی کتاب را بر عهده داشته است.

بنابر این گزارش تفسیری، با آغاز فعالیت چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، علاقه مندان می توانند برای دیدن فیلم های این جشنواره iبه دو سینمای فلسطین، صحرا و ۱۲۰ مدرسه و مرکز آموزشی در تهران مراجعه نمایند. اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم رشد تا ۱۲ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۱۶


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.