انتشار مجدد روزنامه «خورشید»

مدیر مسوول روزنامه خورشید به برنامه‌های آینده این روزنامه اشاره کرد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان صفحات روزنامه به ۳۲ صفحه افزایش پیدا خواهد کرد و تلاش داریم که تیراژ روزنامه را به نیم میلیون برسانیم.

مدیر مسوول روزنامه خورشید درباره برنامه‌های آینده این روزنامه که به تازگی بار دیگر برروی دکه‌های مطبوعات قرار گرفته اظهار کرد: تلاش داریم که بعد از ماه مبارک رمضان صفحات روزنامه را به ۳۲ صفحه افزایش داده و تیراژ خود را نیز به نیم میلیون برسانیم.

تقوی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که بیش از یک هفته است که روزنامه خورشید مجددا منتشر می‌شود، گفت: بعد از نیمه شعبان انتشار دوباره روزنامه را آغاز کردیم و تاکنون ۹ شماره آن منتشر شده است. البته پیش از آن نیز سه پیش‌شماره منتشر کردیم از جمله پیش‌شماره‌ای به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و همچنین ارتحال حضرت امام (ره).

مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری آتیه با بیان این که در فاز اول، روزنامه خورشید در ۱۶ صفحه منتشر می‌شود و بالغ بر ۷۰ درصد مطالب آن تولیدی است،‌ افزود: رویکرد روزنامه،‌ رویکردی اجتماعی است چرا که وابسته به سازمان تامین اجتماعی است و در واقع مسائل مختلف را با رویکرد اجتماعی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

تقوی‌فرد با اشاره به شعار این روزنامه مبنی بر «بی‌پرده با خورشید» گفت: تلاش داریم که نیروهای نخبه و توانمند در عرصه روزنامه‌‌نگاری را جذب کنیم و برنامه‌های منسجمی را نیز در این عرصه تدوین کرده‌ایم.

وی با بیان این که موسسه آتیه به تازگی مجوز آموزشگاه روزنامه‌نگاری و گرافیک را نیز اخذ کرده است، گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی تلاش داریم که روزنامه‌نگاری نوین، حرفه‌یی و اصولی را به روزنامه‌نگاران‌ و جوانان علاقه‌مند به این عرصه آموزش دهیم و خلاءهایی را که در این ارتباط وجود دارد، پر کنیم و در قدم اول نیز کلاس‌های نقد و تحلیل عکس و فیلم را برای روزنامه‌نگاران و عکاسان به صورت تخصصی برگزار کنیم.

مدیر مسوول روزنامه خورشید به برنامه‌های آینده این روزنامه اشاره کرد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان صفحات روزنامه به ۳۲ صفحه افزایش پیدا خواهد کرد و تلاش داریم که تیراژ روزنامه را به نیم میلیون برسانیم.

تقوی‌فرد با اشاره به این که این روزنامه ویژه‌نامه‌هایی را نیز به مناسبت‌های مختلف منتشر خواهد کرد، تصریح کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی و به کارگیری اساتید متخصص و مجرب تلاش داریم که روزنامه‌نگارانی شجاع، موفق، آگاه و متعهد را در عرصه روزنامه‌نگاری تربیت کنیم و هدف‌گذاری ما در این ارتباط فقط صرف روزنامه خورشید نیست.

این استاد دانشگاه هنر تهران با اشاره به برخی از خلاءهایی که در عرصه روزنامه‌نگاری شاهد آن هستیم، از برگزاری همایش‌هایی با همکاری اصحاب رسانه در این ارتباط خبر داد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.