انتصاب شهردار منطقه ۱۶ تهران

جام جم آنلاین: با حکم محمدباقر قالیباف شهردار تهران، سیدمحسن اسدی به عنوان شهردار منطقه ۱۶ منصوب شد.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ امروز سیدمحسن اسدی پس از دریافت حکم خود توسط دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم تودیع و معارفه‌ای که در سالن کنفرانس شهرداری منطقه ۱۶ برگزار شد شرکت کرد.

در مراسم تودیع و معارفه اندرزی و اسدی که با حضور جمعی از مدیران محلی و معاونین و شهرداران نواحی و مدیران ادارات در سالن کنفرانس این شهرداری برگزار شد، محمد عزیزی قائم مقام شهردار منطقه ضمن اشاره به ۲۲ ماه خدمت صادقانه و ارزنده اندرزی به عنوان شهردار گفت: نتیجه تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در طول تصدی مهندس اندرزی به عنوان شهردار منطقه ۱۶ رضایتمندی عموم شهروندانی است که مدال افتخارآفرین تقدیم ۳۵۰۰ شهید را به گردن دارند که انشاالله موجب رضایتمندی حق تعالی خواهد بود.

حجت الاسلام حسن پور نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهید رجایی با اشاره به تلاش‌های ارزشمند و خدا پسندانه مهندس اندرزی در طول تصدی ایشان گفت: امیدواریم همه همکاران محلی با یکدلی و وفاق دست در دست هم داده و چون گذشته با همت و تلاش، همکاری صمیمانه‌ای با مدیریت جدید منطقه داشته تا با سربلندی و افتخار ارائه دهنده خدمات هرچه بهتر به شهروندان ولایت مدار و شهید پرور منطقه باشیم.

در ادامه این مراسم ضمن قرائت سپاسنامه اعضاء شورایاری محلات منطقه توسط دبیر شورا یارران، خالقی رئیس آموزش و پرورش منطقه به ولایتمداری و نظم و کار آمدی و به ویژه مردم داری مهندس اندرزی اشاره کرد و گفت: همکاری ویژه شهردار منطقه ۱۶ موجب شد تمامی مدارس سطح منطقه مجهز به سیستم هوشمند شوند و در ماه‌های گذشته همواره بهترین سطح تعامل و همکاری را داشته ایم.

یکی دیگر از مدیران محلی که در مراسم حاضر شد نورچه‌ای رئیس بنیاد شهید منطقه ۱۶ و ۱۹ بود که خدمات ارائه شده به خانواده معظم شهدا و جانبازان را در طول یک سال و نیم گذشته ستود. نورچه‌ای گفت: شهردار منطقه در طول مدت تصدی خود ضمن برگزاری بیشترین بزرگداشت و تجلیل‌های جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان با تک تک آنان نیز از نزدیک دیدار و گفتگو کرده و پیگیر مسائل و مشکلات انان بوده است.

حجت الاسلام عباسی رئیس رسیدگی به امور مساجد منطقه ۱۶ با مطرح نمودن پیشگامی منطقه در رسیدگی به امور مساجد گفت: اقدامات ارزنده مهندس اندرزی در جهت ارائه خدمات به بیش از یکصد مسجد در سطح منطقه قابل ستایش است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.