انتظارات ورزشکاران به حق است

جام جم آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سووالی در خصوص انتظارت ورزشکاران المپیکی از مسوولان تاکید کرد که این انتظارت به حق است.

علی لاریجانی عصر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ورزشی در خانه کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتی یکی از محورهای ورزشی کهن ملت ماست و این ورزش در ایران یک ورزش پهلوانی است .

« چندی پیش عده ای از دوستان ورزشی مشکلاتی را که در این عرصه وجود دارد با من مطرح کرده بودند و از من وعده گرفتند تا هنگام تمرین تیم های اعزامی به المپیک لندن و در اردوهای آنها حضور پیدا کنم و خدا قوتی به آنها بگویم .»

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورزشهای کشتی و وزنه برداری نسبت به سایر ورزشها از سابقه طولانی تری برخوردارند که امیدواریم این ظرفیت ها در المپیک لندن دستاوردهای خوبی را برای کشورمان به همراه داشته باشد .

لاریحانی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه وضعیت آمادگی تیم های ورزشی که از نزدیک رویت کردید چطور می بینید ،گفت : به نظر خوب می آید امیدواریم با همت و تلاش های مستمری که ورزشکاران در تمرینات خود انجام دادند نتایج خوبی را در المپیک بدست آوریم .

وی همچنین با اشاره به اینکه رسانه ها اعم از رادیو و تلویزیون باید بیشتر به ورزشهایی نظیر کشتی توجه کنند خاطر نشان کرد: مسوولان نیز باید نسبت به امر ورزش توجه بیشتری را داشته باشند.

رییس مجلس همچنین در پاسخ به سووال دیگری در مورد اینکه نگاه شما به وزارت ورزش و مباحث مربوط بودجه چیست اظهار داشت : در ردیف بودجه برنامه پنج ساله توجه به مساله بودجه ورزش شده است تا جایی که برای عمومی سازی ورزش درصدی از بودجه کل دستگاهها را به این مساله اختصاص داده ایم .

لاریجانی پس از مصاحبه در جمع خبرنگاران از اردوی تیم وزنه برداری بازدید و با اعضای این تیم گفت و گو کرد.

“فرهاد دانشجو” رییس دانشگاه آزاد اسلامی ،”محمد عباسی” وزیر ورزش و جوانان و همچنین اعضای فراکسیون ورزش، لاریجانی را در این بازدید همراهی کردند. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.