انتقاد ازلاغر شدن باورنکردنی آنجلینا جولی + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

 شاید تاکنون لبهای برجسته و گوشتالود بازیگر مشهور هالیوود سبب شهرت جهانی او بود اما این روزها آنجلینا جولی با انتقاد کارشناسان مبنی بر لاغری بیش از اندازه اش و دستهای لاغرش روبروست و همین امر او را سوژه رسانه ها کرده است و همه بسیار متعجب شدند.

انتقاد ازلاغر شدن باورنکردنی آنجلینا جولی + تصویر


آنجلینا جولی ستاره ۳۸ ساله برنده جایزه اسکار در حالی شکار عکاسان شد که به همراه دو قلوهایش از فروشگاهی در کوینزلند استرالیا خارج میشد. به گفته رسانه ها و کارشناسان تلاش برای داشتن اندام متناسب و لاغر در میان زنان میانسال هالیوودی باعث شده است بسیاری از ستاره ها بیش از اندازه لاغر باشند و این امر در جذابیتهای زنانه آنها تاثیر گذار بوده است.

انتقاد ازلاغر شدن باورنکردنی آنجلینا جولی + تصویر


از میان این ستاره های تراز اول میتوان به سارا جسیکا پارکر ، مدونا و مگ رایان اشاره کرد. این ستاره ها به قدری لاغر هستند که رگهای دستان آنها به صورت آبی و برجسته بیش از اندازه در چشم هستند.به گفته کارشناسان سلامت و تناسب اندام رگهای برجسته نشان دهنده فشار فیزیکی بیش از حد در سنین میانسالی است . بسیاری از ستاره های هالیوودی از رژیم های کم نمک و کربوهیدرات استفاده میکنند که این امر را تسریع کرده و در زیبایی پوست آنها نیز تاثیر گذار است.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.