انتقاد از مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازار محصولات لبنی/بازار محصولات لبنی بدترین روزهای خود را می‌گذاراند

ممتاز نیوز: رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه بازار محصولات لبنی بدترین روزهای خود را می‌گذاراند گفت: قیمت محصولات لبنی در حالی افزایش یافته که کیفیت آن‌ها با کاهش چشمگیری مواجه است و وزارت صنعت، معدن و تجارت که مسئولیت تنظیم بازار را به عهده دارد باید پاسخگو باشد.

عباس رجایی در گفت‌وگو با خانه ملت با انتقاد از کیفیت پایین محصولات لبنی، تصریح کرد: مدیریت و تنظیم بازار به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که با سوء مدیریت علاوه کیفیت این محصولات افت شدیدی داشته است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدترین حالتی که در سال‌های اخیر می‌توانست اتفاق بیفتد امروز اتفاق افتاده است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که با شرایط بسیار غیر معقول حجم محصولات کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر کاهش کیفی محصولات لبنی، قیمت آن‌ها نیز افزایش یافته که این مسئله نگرانی جدی به وجود آورده است.

رجایی یادآور شد: نرخ علوفه و به تبع آن نیز نرخ شیر خام هم افزایش داشته ولی این افزایش قیمت‌ها به میزانی نبوده که ماست ۱۵۰۰ تومانی به ۳۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشته باشد.

وی تصریح کرد:  این مسئله نشان‌دهنده این است که قیمت محصولات لبنی افزایش چشمگیری داشته است و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید پاسخگوی این افزایش قیمت‌ها باشد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با یادآوری اینکه در این کمیسیون افزایش قیمت و کاهش کیفی محصولات لبنی بررسی شده است، گفت:  افزایش قیمت‌ها باز هم پیگیری خواهد شد.

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.