انتقاد ترامپ از بی‌کفایتی بایدن / جنگ انتخابات آمریکا تمامی ندارد

ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در بیستمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر از «بی‌کفایتی» بایدن انتقاد کرد.

انتقاد ترامپ از بی‌کفایتی بایدن / جنگ انتخابات آمریکا تمامی ندارد

به گزارش ممتاز نیوز، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز شنبه در بیستمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر در محل فرو ریختن برج‌های دوقلوی تجارت جهانی در نیویورک حضور یافت.

باراک اوباما و بیل کلینتون، دو رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا نیز به همراه جو بایدن و جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده در این مراسم حضور دارند.

بوش از «تفرقه» در آمریکا ۲۰ سال پس از حملات ۱۱ سپتامبر انتقاد کرد

جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا روز شنبه در مراسم گرامیداشت قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر در ایالت پنسیلوانیا از «تفرقه» در کشورش انتقاد کرد.
رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا در محل سقوط چهارمین هواپیمای ربوده شده در روز ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ سخنرانی می‌کرد. کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده نیز در این مراسم از اهمیت «اتحاد» آمریکایی‌ها سخن گفت.
جورج دبلیو بوش در زمان حملات ۱۱ سپتامبر رئیس‌جمهوری آمریکا بود و حمله به افغانستان و عراق در ماهها و سالهای بعد از این حملات به دستور او انجام شد.

ترامپ در بیستمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر از «بی‌کفایتی» بایدن انتقاد کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه در بیستمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر از «بی‌کفایتی» جو بایدن، جانشینش در مقام ریاست جمهوری انتقاد کرد.
04c3084a-586c-4090-a8fe-08d576b50973
رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده گفت که نحوه مدیریت جو بایدن در جریان خروج نظامیان آمریکا از افغانستان باعث شد تا او یک «کودن» جلوه کند. 
دونالد ترامپ در پیام ویدئویی خود از «شجاعت» امدادگرانی که روز ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ به یاری قربانیان شتافتند ستایش کرد. 
دونالد ترامپ برخلاف دیگر روسای جمهوری پیشین آمریکا در مراسم بیستمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر حضور ندارد. باراک اوباما و بیل کلینتون، روسای جمهوری پیشین ایالات متحده به همراه جو بایدن در مراسم نیویورک شرکت کردند.
جورج بوش، چهل و سومین رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در مراسم گرامیداشت یاد قربانیان سقوط یکی از چهار هواپیمای ربوده شده در روز ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ در ایالت پنسیلوانیا حضور یافت.
انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.