انتقاد تند رویانیان از آشفتگی بازار نقل و انتقالات

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان افزود:‌ این باشگاه به دلیل دولتی بودن باید بیشترین پاسخگویی را داشته باشد اما باشگاه های دیگر با خیالی آسوده، بدون هیچ گونه نظارتی، نسبت به جذب بازیکن با قراردادهای هنگفت اقدام می کنند.

رویانیان اظهار داشت: برخی باشگاه ها که وضع مالی خوبی دارند و به صنایع نفت و دیگر صنایع وابستگی دارند، پیشنهادهای عجیب و غریبی به بازیکنان می دهند که این موضوع باعث شده، شاهد آشفته بازار و روند نامشخص جذب بازیکن باشیم.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس به دلیل دولتی بودن بیشترین آسیب را دیده و ما باید همیشه پاسخگو باشیم که این موضوع در جاهای دیگر به هیچ عنوان رعایت نمی شود و می بینیم که با ارائه پیشنهادهای عجیب و غریب به بازیکنان، باعث افزایش بی رویه دستمزد آنها می شوند و هیچگونه کنترلی هم روی آن صورت نمی گیرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: این شرایط دو اتفاق مهم را در بر دارد؛ یکی اینکه هر ساله شاهد رشد دلال ها و قوی تر شدن آنها هستیم و دیگری اینکه قیمت بازیکنان به شکل بی رویه ای افزایش پیدا می کند.

وی از نهادهای ذیربط خواست تا نظارت جدی تری در این زمینه داشته باشند.

رویانیان گفت:‌ قرارداد داخلی بازیکنی امضا می شود اما از باشگاه های دیگر با این بازیکن تماس می گیرند و حتی دو برابر قیمت قرارداد را به آنها پیشنهاد می دهند که این موضوع باعث می شود باشگاه در روند جذب بازیکن دچار مشکل شود.

وی افزود:‌ حتی به بازیکنان پیشنهاد می کنند که جریمه قرارداد داخلی آنها را برای فسخ قرارداد می پردازند که این کار، عملی غیر حرفه ای و خارج از اصول اخلاقی و ورزشی است و یک قرارداد سالم را از مسیر خود خارج می کند.

ورزشی ** ۱۳۴۶ **۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۷۷۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.